Beste,Mijn man wou graag een digitaal abonnement op HLN zodat hij de krant overal makkelijk kan lezen. Bij het aanmaken van het account/betaalgegevens kregen we echter een foutmelding, waardoor ik het met mijn gegevens probeerde. Dat lukte, echter bleek achteraf dat het bij hem ook toch in orde was, aangezien er nu 2x per maand geld vzn de rekening verdwijnt voor een abonnement...maw we hebben nu twee abonnementen met domiciliëring voor een jaar. Dit is totaal overbodig want ikzelf heb hier geen behoefte aan.Nu heb ik meteen HLN gecontacteerd hierover uiteraard (al enige maanden geleden), zij beweren dat er geen sprake is van een dubbele betaling. Ah nee, want het zijn twee abonnementen. Ik heb foto's doorgestuurd van hun domiciliëring die er elke maand 2x af gaan en krijgt dus totaal géén reactie meer nu. Dat vind ik beneden alle peil. Dus nu moeten wij maar dubbel abonnement betalen voor een jaar lang, terwijl er in eerste instantie een 'probleem' was met de aanmaak van 1 abonnement..Ik wil graag dat tweede (het mijne dus) abo stop zetten en ons geld terug.Vanzelfsprekend zal het oorspronkelijke abonnement na een jaar ook niet verlengd worden, wat voor een gebrek aan service is me dat! Hopelijk kan er via jullie kanaal wél iets aan gedaan worden. Via de bank de domicile stopzetten gaat niet, moet via de schuldeiser. Maar als die het vertikt te reageren...?Alvast bedanktMet vriendelijke groetenAnja