Terug

drukte walibi wavre

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. A.

Naar: WALIBI

02/11/2022

Beste,We hebben op zondag 30 oktober 2022 u park bezocht met 8 personen. Toen we aankwamen waren de parkings al volzet, na lang zoeken in de straten konden we ons in een straat parkeren. na 30 min. lopen zijn we aangekomen aan het park. Daar stond alles vol met mensen, toen we eindelijk binnen waren wisten we niet wat we zagen zoveel mensen. naast de inkomenstickets hadden we ook 2 spookhuizen gereserveerd en betaald. Op naar de pulsar, mee lopen met de menigte was het enige wat we konden doen . Bij de pulsar aangekomen en aangesloten in de wachtrij. Na 3uur en 10min in de wachtrij konden we in de pulsar. op naar de toiletten waar we zeker 20 min hebben moeten aansluiten. Dan wat eten , weer een wachtrij . Dan naar de forgotten, weer een ongelooflijke wachtrij. maar we hadden tickets voor 18.30 dus voor aan gaan vragen of we binnen konden. De dame zei dat we gewoon achteraan de rij moesten aansluiten. Maar ze raden ons aan om eerst naar de nagulai te gaan , waar we ook kaarten voor hadden om 19.30uur, de tijd maakten niets uit volgens haar. Het hele park doorkruist , meelopen met de menigte en dan in de inmense rij voor de nagulai aansluiten. Bijna vooraan in de rij vroeg een medewerker ons naar de tickets. WE moesten uit de rij , weer achteraan aansluiten want we hadden pas 19.30 op onze kaarten staan. Na een discussie en met aansluiting van andere mensen die hetzelfde hadden meegemaakt, weigerde we om weer achteraan te sluiten. We hebben geeisd dat we vooraan bleven staan en als het 19.30 was wilden we gewoon doorgelaten worden. Dat is dus ook gebeurd, verschrikkelijk wat een drukte. Terug naar de forgotten, ongelooflijk wat een rij daar stond. We konden door de tijd niet meer aansluiten . Resultaat van een dagje walibi was dus 1 attractie en 1 spookhuis kunnen doen , we hadden wel betaalt voor 2 spookhuizen, totale kosten aan tickets 464 euro, 100 euro voor eten op het park. Duur dagje walibi. We willen dus ons geld terug krijgen, we hebben betaald voor attracties in te kunnen en niet om in lange lange wachtrijen aan te sluiten . De forgotten kost 8 euro pp, waar we nog niet binnen zijn kunnen komen

Berichten (2)

WALIBI

Naar: M. A.

18/11/2022

Beste,Het spijt ons dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed.Ieder jaar trekt Halloween in Walibi Belgium heel wat bezoekers aan. Dit jaar hebben we, net zoals vele andere parken, een uitzonderlijke drukte gekend mede door het bijzonder zachte herfstweer.Om eventuele ontevredenheid bij onze bezoekers te voorkomen, werd deze verwachte grote drukte via verschillende kanalen (e-mail, website, sociale media, persbericht) aangekondigd en werden abonnees en houders van een niet-gedateerd ticket uitgenodigd een bezoekdatum na 1 november te kiezen.Het spijt ons u te moeten melden dat we uw aanvraag tot terugbetaling/commerciele tegemoetkoming dienen af te wijzen.Met vriendelijke groeten,Walibi Belgium TeamBoulevard de l'Europe 100BE - 1300 WavreTel:+32 (0) 10 42 15 00www.walibi.bewww.aqualibi.be

M. A.

Naar: WALIBI

20/11/2022

Beste,Ik ben het niet eens met u antwoord. Jullie weten hoeveel onlinekaarten op die dag verkocht worden, dan moesten jullie die aantallen aanpassen , Vol is vol. Als jullie dan de de abonnees en niet gedateerde kaarten uitnodigen om op een andere datum te komen wil niet zeggen dat deze mensen niet komen op die datum. Het was ook meerdere dagen overdruk bij jullie, dat hebben we ook op de socialemedia kunnen zien. Als wij onlinekaarten kunnen kopen wilt dat zeggen dat we toch recht hebben om die te kunnen bezoeken. Het spookhuis, de forgotten hebben we niet kunnen bezoeken, maar wel 8 euro pp voor betaald. Met 8 personen 8euro pp is 64 euro totaal, zo de vuilbak in dat geld. Het is gemakkelijk van u kant om te zeggen dat dat komt door het zachte herfstweer, maar jullie hadden niet zoveel kaarten moeten verkopen en beter het bezoekersaantal in de gaten moeten houden. BEDANKT WALIBI WAVRE VOOR EEN WACHTDAG, EN TOT NOOIT MEER.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform