Terug

Drop door leverancier - overname fluvius

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: FLUVIUS

28/09/2022

Zie bijlages voor overname door fluvius op 1 juli voor aardgas, ik kreeg een nieuw bericht waarmee ik niet akkoord ga met het verloop tussen fluvius en de leverancier. Alsook de slotfactuur met berekening tot 1 juli wens. Zie mail aub naar fluvius.

Berichten (4)

FLUVIUS

Naar: A. V.

28/09/2022

Beste heer VereeckenIk heb uw klacht goed ontvangen en zal mij hierover bevragen bij de betrokken dienst van Fluvius.Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer

FLUVIUS

Naar: A. V.

29/09/2022

Beste heer VereeckenU was inderdaad klant geworden voor gas bij de Sociale Leverancier Fluvius op 01/07/2022, en dit tot en met 13/07/2022.Daarna heeft Mega opnieuw een bericht doorgestuurd waarbij ze meldden dat ze u vanaf 14/07/2022 opnieuw beleverden.Mega heeft echter recent opnieuw de procedure opgestart om uw contract te beeindigen, waardoor u deze keer vanaf 23/10/2022 door de Sociale Leverancier Fluvius beleverd zal worden.Voor de betrokken EAN op dit adres is geen digitale gasmeter aanwezig. Er is er wel één op de andere EAN, maar die staat op naam van een bedrijf. Mogelijks bent u hiervan eigenaar, maar dit kan ik zelf niet nagaan.Voor de analoge gasmeter is dus geen werkelijke meterstand beschikbaar op 01/07/2022, deze werd bijgevolg geschat.Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer

A. V.

Naar: FLUVIUS

29/09/2022

BesteJullie deden een vervanging van beide meters in december 2021 na defect van de elektriciteitsmeter(die telde op in dag en de nacht draaide terwijl negatief), waarna al de miserie begonnen is met de leverancier aangezien jullie een verkeerde meterstand hebben doorgegeven aan power online. 4 Juli 2022 heeft power online nog de meterstand doorgekregen. Ik kreeg nog na 14 juli berichten van power online dat ze me niet konden activeren omtrent die meterstand. Hier heb ik verder geen gevolg meer aan gegeven aangezien ik in tussentijd van jullie het bericht kreeg dat ik bij Fluvius zit. Vandaag heb ik nog eens Power online gevraagd omtrent een rechtzetting, echter zijn deze ook afhankelijk van Fluvius blijkbaar.Omtrent de meters:Het gedeelte op bedrijf is ook inderdaad van mij maar op een andere leverancier. Graag een afspraak ter plaatse om de meters te controleren. Voor de afspraak te maken, gelieve me eerst te bellen om een datum vast te prikken. Alexander Vereecken0473783720

FLUVIUS

Naar: A. V.

29/09/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform