Op 14-12-2021 kwam er een technieker langs na melding van een luid en storend tikkend geluid in mijn droogkast. De technieker stelt vast dat dit een normaal geluid is voor de droogkast waar hij niets aan kan doen. Hij verzekert mij dat dit onder garantie valt. Het toestel is net 1 jaar oud.Dezelfde dag nog krijg ik een factuur van zijn bezoek (75€). Op deze factuur staat dat dit geluid afkomstig is van de koolborstels. Op internet zijn overal problemen met deze koolborstels terug te vinden, deze vervangen is de enige oplossing voor dit probleem. Wanneer ik eenzelfde droogkast bij vrienden hoor draaien maakt deze geen geluid. Het is dus duidelijk dat de technieker dit heeft afgewimpeld en mijn probleem niet heeft opgelost.Ik probeer sinds 14 december meermaals contact op te nemen met de klantendienst van miele, zowel telefonisch als per e-mail. Enerzijds om de onterechte factuur te betwisten (de interventie viel onder garantie), anderzijds om alsnog een oplossing te krijgen. Tot op heden heb ik nog steeds geen antwoord ontvangen (na 2 maand).