Terug

drogredenen ivm annuleren afrekening

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. J.

Naar: TotalEnergies

13/05/2022

Zojuist telefoon van Total Eergies met reden nummer 3 wat het ontvangen factuur betreft ten belope van het bedrag dat we tegoed hadden:de beheerder zou de verkeerde omrekeningsfactor gebruikt hebben van 11,43 ipv 11,42Nergens vind ik hiervan enig bewijs.Ik vroeg alvast om mij dit per kerende zowel per mail en per post in detail te laten toekomen . Evenwel niets ontvangen behalve weerom mail korte inhoud: Dit is een fout bij de netbeheerder die zij gevraagd hebben aan ons om aan te passen. Hier werd jouw afrekening geannuleerd en werd gevraagd om dit bedrag terug te betalen.Er werd 17,86 euro teruggestort van deze afrekening, 167,03 euro werd gematch met de elektriciteit. Omdat deze bedragen in rekening zijn gebracht blijft de annulatie in kwestie open staan.Zoals vermeld in het gesprek stuur ik jou de duplicaten door van de afrekeningen en het voorschot van mei.Als je er akkoord mee gaat om tijdelijk de afrekening en de terugbetaling te blokkeren tot het dossier rond is vraag ik zeker het nodige aan bij de achterliggende dienst....Mijn antwoord hierop :Re: opvolging van jouw dossier 03212437didier en linda busschaert jannesThu 5/12/2022 2:35 PMblokkeren van betaling van betwist factuur zoals reeds meermaals gevraagd tot Testaankoop zich uitgesproken heeft en ombudsdienst.U begrijpt dat precies omdat reden nummer 3 is, wij geen woord meer geloven van wat er verteld wordt en dat wij deskundigen alles laten nakijken vooraleer betwist factuur te betalen en of te verrekenen met openstaande facturen!.Afrekening in detail en uitleg , ook van de beheerder verwacht ik zonder fout in detail, dus ook de berekeningen van oude als nieuwe afrekening.Tot op heden de gevraagde documenten niet ontvangen hoewel hiernaar verwezen wordt in de laatste mail aangaande reden nummer 3fam. Busschaert-JannesOudstrijdersln 28790 Waregem


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform