Terug

Dringende vraag - telefoon na 72min nog steeds geen antwoord

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: DIV

24/04/2018

Beste , Ik werk bij een bankkantoor. Onze klant heeft een doc van DIV teruggestuurd gekregen, waar we dringend voor moeten handelen. De enige manier om uitleg te krijgen op een snelle manier is hiervoor bellen. Alhoewel dat 'snelle' mss ook moet aangepast worden. Na 72min aan de lijn te hangen hebben we nog steeds niemand aan de lijn gehad! Ik kan onze klant gewoon niet verder helpen. Heb reeds een klacht hieromtrent verstuurd naar DIV maar zelfs op die mail hebben we na maanden nog steeds geen antwoord! Wij zijn ten einde raad , hoe kunnen wij een goede service aanbieden als DIV geen goede service blijkt te kunnen geven??

Berichten (1)

DIV

Naar: A. C.

16/05/2018

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform