Beste,
In februari 2022 heb ik bij uw bedrijf Earth zonnepanelen met een batterij aangeschaft.
Echter, na een jaar merkte ik dat de batterij niet functioneerde.
Na twee interventies van uw technici werd vastgesteld dat er effectief een probleem is met de batterij. Ondanks meerdere pogingen om contact op te nemen, heb ik tot op heden geen bevredigende reactie of oplossing ontvangen.
Ik verzoek u met aandrang om dit probleem binnen een redelijke termijn (maximaal 14 dagen na ontvangst van deze e-mail) op te lossen door de batterij te herstellen of te vervangen. Indien dit niet gebeurt, zal ik genoodzaakt zijn verdere stappen te ondernemen, inclusief een juridische procedure op basis van het Belgisch consumentenrecht en de wettelijke garantie op elektronische producten.
Ik hoop echter dat het niet zover hoeft te komen en dat u uw verantwoordelijkheid als verkoper en installateur opneemt. Gelieve mij uiterlijk op [09/04/2025 + 14 dagen] een concreet voorstel te bezorgen.
Bij gebrek aan een oplossing zal ik mij wenden tot de Economische Inspectie en zo nodig verdere juridische stappen ondernemen om mijn rechten af te dwingen.
Ik verwacht uw spoedige reactie.