Terug

dringende interventie negeren

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: VAN MARCKE

11/01/2024

Beste, Op maandag 8 januari hebben wij een dringende interventie aangevraagd voor een foutmelding op onze condensatiekachel, waarbij wij expliciet hebben vermeld dat zowel onze verwarming als warmwatervoorziening niet functioneerden. Dit verzoek is tot op heden niet adequaat behandeld, wat resulteert in ernstig ongemak, vooral gezien de vriestemperaturen en het feit dat wij een kind in huis hebben.Wij hebben herhaaldelijk contact opgenomen met de planningsverantwoordelijke, die ons steeds meldde dat wij binnen een redelijke termijn geholpen zouden worden. Echter, tot onze teleurstelling hebben wij op 11 januari vernomen dat er mogelijk pas op 16 januari een interventie kan plaatsvinden, omdat er dan waarschijnlijk een technicus in de buurt is. Dit ondanks het feit dat wij sinds 2014 een jaarlijks onderhoudscontract betalen bij jullie. Dan verwacht je toch dat je binnen de 3 dagen geholpen wordt. Wij voelen ons volledig aan ons lot overgelaten en ervaren een gebrek aan goodwill vanuit uw bedrijf. Er is geen enkel voorstel gedaan om elektrische kacheltjes af te halen in uw depot in Gent, noch heeft u moeite gedaan om een onderaannemer aan te stellen. Om de binnentemperatuur in onze woning boven de 10 graden te houden, hebben we zelf elektrische kacheltjes gekocht. Daarnaast hebben wij zelf op 10 januari een technicus gecontacteerd rond het Gentse die vrijdag 12 januari de interventie zal uitvoeren.Gezien de ernst van deze situatie, en de onprofessionele opvolging willen wij onze samenwerking met uw bedrijf beëindigen. Wij zijn van mening dat de gemaakte kosten, waaronder de uren van de technicus en de kosten voor de aanschaf van elektrische kacheltjes, verhaald moeten worden op uw bedrijf. Bovendien willen we ook de terugbetaling van de factuur 0090052250 waarmee we het onderhoud voor 2024 hebben betaald. Wij verzoeken u dringend om deze kwestie met spoed op te pakken en ons ongemak te compenseren. Tevens ontvangen wij graag een reactie op dit schrijven binnen 7 dagen.In afwachting van uw spoedige actie verblijven wij,Met koude groeten,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform