Terug

DRINGEND wegens verhuis: problemen met leveringsadres en onbereikbaarheid

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. T.

Naar: EMMA Matelas

18/12/2023

Beste, ik bestelde 03/12/2023 een emma hybridmatras, matrasprotector V3, diamons pillow 2x en Emma lean Duvet. twv 1123,38€ . Omdat de bestelling niet aankwam, namen we contact op met Post nl. Daaruit bleek dat ons huisnummer niet was doorgekomen. Post nl kan dit niet aanpassen, dat moet door Emma gebeuren. 3 contactformulieren en vele pogingen tot telefonisch contact later zijn we er nog steeds niet in geslaagd Emma te bereiken. PROBLEEM: de matras moet geleverd zijn VOOR 26/12, want 28/12 verhuizen we en hebben we geen matras meer (oude kan niet mee). correcte adres: Van Groesbeekstraat 7, 9120 Kallo, België.

Berichten (1)

EMMA Matelas

Naar: M. T.

03/01/2024

Hallo, Ik hoop dat dit bericht je in goede gezondheid bereikt. Allereerst bied ik mijn oprechte excuses aan voor eventuele ongemakken die je hebt ondervonden. Wij hechten enorm veel waarde aan het vertrouwen dat je in ons heeft gesteld en zijn vastbesloten om jouw tevredenheid te waarborgen. Graag wil ik benadrukken dat jouw recente klacht onze volledige aandacht heeft. Ons toegewijde team neemt jouw zaak uiterst serieus, en we werken actief aan het vinden van een oplossing die aan jouw verwachtingen voldoet. We zijn reeds gestart met een grondig onderzoek naar de zaak en hebben een interne aanvraag ingediend voor het wijzigen van het afleveradres. Helaas staat de huidige status in de bestelling handmatige plaatsing van het adres niet toe. Als er al een vervoerder bekend is, zullen we ervoor zorgen dat het juiste afleveradres aan hen wordt doorgegeven. We begrijpen de waarde van jouw tijd en verzekeren je dat we je volledig op de hoogte zullen houden gedurende dit proces. Ons doel is om al jouw zorgen weg te nemen en een oplossing te bieden die jouw volledige tevredenheid garandeert. We vragen om jouw geduld terwijl we deze kwestie zorgvuldig onderzoeken. Mocht je aanvullende informatie willen verstrekken of vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Ik sta klaar om je te assisteren. Tot slot herhaal ik nogmaals onze excuses voor eventuele ongemakken die deze situatie met zich heeft meegebracht. Ik waardeer jouw geduld en begrip terwijl er hard gewerkt wordt aan een snelle oplossing voor jouw zaak. Een gelukkig nieuwjaar gewenst! Groetjes, Jenna_ ? s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 ? service@emma-matras.be Deze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan. Op Wo, 27 Dec, 2023 om 1:57 AM , Klachtenbox schreef:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform