Terug

Dringend verbindingen herstellen klant 32021552 en financiële tegemoetkoming voor geleden schade

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. A.

Naar: Proximus

08/10/2023

Ronduit schandalig hoe u = Proximus bejaarde mensen behandelt!Na weken stalken via telefoon, sms’en, e-mails en dan ook nog een aangetekend schrijven van uw zusterbedrijf Scarlet doet mij, iemand van 82 jaar, uiteindelijk bezwijken om over te stappen naar uw bedrijf Proximus zodat uw media-aanval stopt en ik, zoals op het aangetekend schrijven staat, mijn mediaverbindingen niet kwijtspeel. Op woensdagmiddag 20 september had ik dan telefoon, internet en televisie van Proximus alles werkte. Daar waren jullie supersnel in om mij als nieuwe klant binnen te halen.Op dinsdag 26 september viel alles plots uit, niks meer. Geen telefoon, geen internet, geen televisie dus geen verbinding meer met de buitenwereld. Enkel een peperdure gsm-rekening van mij en mijn familie bij (gelukkig) andere providers scheiden mij nog van het totale isolement als 82 jarige.Tientallen telefoons en bezoeken aan de Proximuswinkel hebben enkel als resultaat dat u belooft dat u het in orde gaat brengen, u belooft om terug te bellen of dat u een technieker gaat sturen en het vervolgens niet doet en ik met slapeloze nachten, eenzaamheid en hartkloppingen en fiks aangedikte gsm-rekeningen van mij en mijn familieleden.U laat me gewoon stikken en wij kunnen niets doen want alle schakelingen zijn binnenshuis perfect in orde. Geen uitleg hoe het komt, geen actie om het te verhelpen, geen perspectief, ronduit onmenselijk zijn jullie!De rekening zullen jullie wel kunnen opmaken zeker? Maar betalen voor iets wat ik niet heb gekregen kan niet. En betaalt u voor onze gsm-rekeningen die alsmaar oplopen?Klant is koning zeggen ze, toch niet bij Proximus. Ze behandelen je daar als een domme melkkoe die geld moet uitscheiden zonder iets voor in de plaats te krijgen.Aangezien de reguliere kanalen niet helpen, zien wij ons genoodzaakt overal waar we kunnen klacht in te dienen tot wanneer u alle verbindingen herstelt en een compensatie regelt.

Berichten (2)

Proximus

Naar: R. A.

09/10/2023

Geachte heer,mevrouw,Ondertussen werd klant Rachel Arents verder geholpen door onze diensten.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-10-08-19.47.49.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921002049147]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921002049147]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: R. A.

09/10/2023

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht van mevrouw Rachel Arents in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-10-08-19.47.49.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921002049025]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921002049025]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform