ZEER DRINGENDOpgelet het opladen van document kan niet via jullie site - aarzel niet om mij te mailen of bellen. Ik heb alle bewijzenBeste,Zoals besproken tijdens mijn telefonisch contact met jullie juridische dienst deze morgen stuur ik een officiële klacht.Het is zeer dringend. Als we geen terugbetalingen krijgen van Activak kunnen we geen oplossing vinden voor ons kinderen. Vertrek met Activak is voorzien op 08/07. En we willen niet meer dat ze met deze organisatie vertrekken.Wie? - Noah Lauwens (10/11/2005) : lidnummer B9A35609- Logan Van Oudenhove (13/01/2004) : lidnummer B9A35620Context?- Een paar maanden geleden hebben mijn schoonzus en mezelf onze kinderen ingeschreven bij Activak voor een kamp naar het Gardameer vanaf 08/07/2019- We hebben gekozen voor dit kamp omdat het makkelijk bereikbaar was voor ons. Vertrek met bus vanuit Antwerpen (Artikel 6 van de Algemene voorwaarden). De prijzen omvatten voor de buitenlandse vakanties:Reis per autocar vanuit Antwerpen, alle transfers van en naar de verblijfsplaatsIssue? - Op 25/06 heeft mijn schoonzus een mail gekregen (ik niet) om ons te melden dat het vertrekplaats verandert is. Ze vertrekken nu vanuit Maastricht Nederland!! Dit is voor ons niet te doen. Voor ons is dat een enorme wijziging van de overeenkomst. En daarom wensen een kosteloos opzegging van de overeenkomst. WIJZIGING DOOR ACTIVAK VZWArtikel 10: indien Activak zich voor de aanvang van de reis verplicht ziet de overeenkomst te wijzigen, dan dient de reiziger daarvan zo snel mogelijk schiftelijk (brief of mail) en voor het voorziene vertrek verwittigd te worden. De reiziger heeft in dat geval het rechte kosteloos zijn reis te annuleren en dient dit schriftelijk mee te delen- Er werd geen transfert Antwerpen – Maastricht voorgesteld!! Indien ze dit nu voorstellen zal ik dit ook weigeren. Ik vertrouw Activak niet meer. - Er werden alternatieven kampen (zoals mail in bijlage Alternatieve kampen) maar geen enkel is een oplossing. Bv: Zeedierenkamp Neeltje Jans voor tieners???- Ik heb meermaals gebeld en mails gestuurd – geen antwoord via mail en geen concreet oplossing via telefoon.Graag jullie hulp.