Terug

Dringend: Auto al 4 dagen vast in autolift

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. K.

Naar: Kone liften en roltrappen

18/01/2022

Beste Kone,Ik schrijf jullie aan onder alle voorbehoud van eventuele schade die in oorzaak staat met de vertraging.Onze auto zit sinds 14 januari vast in de autolift. Deze autolift bevindt zich in de Nieuwpoortlaan 19c 1000 Brussel, het gebouw heet Canal View.Ik heb dit vrijdag reeds gemeld, er is een technieker langs geweest, maar die kon mijn auto niet bevrijden. Ik begreep dat er in het weekend niemand kon worden langs gestuurd, maar dat dit maandag (17/01) zeker ging worden opgelost.Ik heb op maandag meermaals contact gehad met de depannagedienst op het nummer 011 26 03 70, hier kreeg ik telkens de boodschap dat ze het gingen bekijken en mij gingen terug bellen, ik ben geen enkele keer terug gebeld. De laatste keer dat ik belde, verwijzen ze mij dood leuk door naar de klantendienst die reeds gesloten is, na dat ze mij een ganse dag aan het lijntje hebben gehouden.Ik ben zwaar teleurgesteld in hoe jullie met mensen omgaan en mensen van het kastje naar de muur sturen. Ik heb jullie vandaag opgebeld en het is duidelijk dat er serieuze technische problemen zijn met de lift en dat jullie mij geen termijn kunnen geven wanneer dit zal opgelost zijn.Ik kan nu al 2 dagen niet gaan werken en er is nog steeds geen oplossing in het vooruitzicht. Elke dag dat ik geen auto heb kan ik niet gaan werken en lijd ik dus financiële schade.Ik zou dan ook graag bevestiging van jullie krijgen dat ik zelf of dat jullie een huurwagen regelen op jullie kosten totdat jullie de auto kunnen bevrijden.Alvast bedankt voor de hulp.Met vriendelijke groetenEmiel

Berichten (1)

Kone liften en roltrappen

Naar: E. K.

21/01/2022

T.a.v. test-aankoopklachtenbox@test-aankoop.beU. ref.: CPTBE01442681-00.O. ref.: Kc-11360683 [ ref:_00D20152V._5006940PKG6:ref ]Geachte Mevrouw, geachte Mijnheer,Wij hebben deze klacht reeds ontvangen via onze contactpersoon voor deze residentie, met name de syndicus. In dit dossier staan wij ook in direct contact met dhr. Kerckaert, wat in feite niet onze standaard procedure is.KONE verzorgt immers een communicatie alleen met de syndicus, die instaat voor de communicatie en het beheer van de volledige vereniging van mede-eigenaars en niet een individuele eigenaar en/of bewoner.Intussen hebben wij dhr. Kerckaert rechtstreeks per e-mail gea¯nformeerd over de stand van zaken.Van zodra KONE een interventie-aanvraag heeft ontvangen, met name op 14/1/2022, heeft zij meteen een technieker ter plaatse gestuurd met oog op depannage, zoals dat ook afgesproken is met de VME.Wanneer bleek dat verder technisch onderzoek noodzakelijk was voor deze panne, heeft KONE ook hiervoor de nodige opvolging verzorgd. Op ieder moment is er communicatie geweest met de syndicus. Intussen heeft KONE de depannage kunnen voltooien en is de autolift opnieuw operationeel.Uiteraard begrijpen wij dat deze situatie zeer praktische belemmeringen en herorganisatie met zich kan meebrengen. De conceptie van het gebouw laat het evenwel niet toe om voertuigen via een alternatieve weg te verplaatsen.Op de vraag van de betrokkene m.b.t. tussenkomst in financiele gevolgen die deze situatie voor hem zou hebben veroorzaakt, antwoordt KONE negatief aangezien zij hiertoe niet is gehouden.Wij bevestigen in ieder geval dat KONE, ook in de toekomst, haar uiterste best zal doen om de installatie, in voorkomend geval, zo snel mogelijk te depanneren.Onder voorbehoud en zonder enige nadelige erkenning,Hoogachtend,AnKONE Customer Service--------------------ice.be@kone.com]Sent: 18/01/2022 9:35 Dringend: Auto al 4 dagen vast in autolift - (CPTBE01442681-00), Bevestiging Kc-11368777 [ ref:_00D20152V._5006940PQZC:ref ]Bedankt om ons te contacteren! We gaan aan de slag.De referentie van uw aanvraag is: Kc-11368777Geachte Klant,Bedankt voor het contacteren van het KONE Customer Service Team.Wij behandelen je aanvraag en komen zo snel mogelijk naar u terug.Indien u het wenst, kan u ons bijkomende informatie bezorgen door te antwoorden op deze mail.Voor alle dringende aanvragen, kan u steeds telefonisch contact opnemen met onze diensten op het nummer+32 (0) 2 730 92 11Bedankt voor het vertrouwen,Uw KONE Customer Service TeamKONE BelgiumBretagnestraat 241200 BrusselTel +32 (0) 2 730 92 11:www.kone.beMerci de nous avoir contacté.Votre numéro de requete est: Kc-11368777Cher Client,Nous vous remercions d'avoir contacté votre Service Client KONE.Nous travaillons à la résolution de votre demande et revenons vers vous dans les meilleurs délais.Si vous le souhaitez, vous pouvez nous communiquer des informations complémentaires en répondant à ce courriel.Pour toute demande urgente, nous sommes joignables au+32 (0) 2 730 92 11Nous vous remercions de votre confiance,Votre Service Client KONEKONE '‹Belgium'‹'‹Rue de Bretagne 241200 BruxellesTel +32 (0) 2 730 92 11:www.kone.be'Gelieve de tekst onder deze lijn niet aan te passen of te verwijderen. Deze is nodig om uw dossier verder te kunnen behandelen. ' ref:_00D20152V._5006940PQZC:ref'Veuillez ne pas modifier ou supprimer le texte ci-dessous. Il est nécessaire pour rattacher automatiquement votre réponse à la demande. ' ref:_00D20152V._5006940PQZC:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform