Geachte mevrouw, mijnheer,
Via deze weg dien ik een formele klacht in over de afhandeling van mijn aanvraag en het gebrek aan service van 50five.
Sinds 12 september 2025 probeer ik een nieuwe laadpas en account voor mijn vennootschap te regelen, zodat de automatische terugbetaling correct kan verlopen. Ondanks een lopend abonnement en talloze contactpogingen van mijn kant, is dit na bijna drie maanden nog steeds niet geregeld.
Hieronder een overzicht van de contactmomenten (telkens van mijn initiatief) zonder resultaat:
- 12 september: Aanvraag via online formulier
- 1 oktober: Telefonisch contact (start ticket #129526)
- 7, 23, 25 oktober & 5, 25 november: Updates gevraagd via ticket (geen reactie)
- 21 oktober, 4, 7 & 18 november: Telefonisch contact (belofte "prioriteit", geen resultaat)
Ik betaal momenteel abonnementsgeld voor een dienst die niet wordt geleverd. Het is onaanvaardbaar dat een administratieve wijziging zo lang duurt en dat de klantenservice gemaakte beloftes niet nakomt.
Ik verwacht binnen 2 weken (uiterlijk 16 december 2025) een concrete oplossing:
- Ontvangstbevestiging van de verzending van de nieuwe laadpas op naam van mijn vennootschap.
- Bevestiging dat deze pas geautoriseerd is voor automatische terugbetaling op mijn thuislaadpaal.
Een voorstel tot compensatie voor de abonnementskosten van de afgelopen 3 maanden, aangezien ik de laadpaal niet zakelijk heb kunnen verrekenen.
In afwachting van uw spoedige reactie,