Klacht
D. A.
Naar: AH - Albert Heijn
In de folder en online zijn drie verschillende prijzen voor hetzelfde product: 5.99, 7.79 en 14,99.
Berichten (26)
AH - Albert Heijn
Naar: D. A.
Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 09805058. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl
AH - Albert Heijn
Naar: D. A.
Beste ,Helaas zijn de afbeeldingen die meegestuurd zijn niet zichtbaar voor ons. Zou je deze als bijlage toe willen voegen zodat ik kan kijken naar een passende oplossing? Ik weet nu niet om welk product het gaat.Om mijn service te verbeteren hoor ik graag hoe je het contact met mij hebt ervaren. Het beantwoorden van de vragen duurt ongeveer 1 minuut. Alvast bedankt!Beoordeel onze serviceMet vriendelijke groet,StacyAlbert Heijn klantenserviceToch nog vragen? We helpen je graag verder op ah.nl/klantenserviceWij gebruiken je antwoorden uitsluitend om de dienstverlening van onze organisatie te verbeteren.Bezoek ons op www.ah.nl--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- This e-mail (including any attachments) may contain information that is private, confidential, or protected by attorney-client or other privilege. If you received this e-mail in error, please delete it from your system without copying it and notify sender by reply e-mail.ref:_00D0Y1Kh5s._50007Zw7rl:ref
D. A.
Naar: AH - Albert Heijn
Hierbij de foto's
AH - Albert Heijn
Naar: D. A.
Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 09806006. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl
AH - Albert Heijn
Naar: D. A.
DATA NOT AVAILABLE
D. A.
Naar: AH - Albert Heijn
Op de chat krijg ik geen antwoord en wachttijd telefoon is 30 minuten.
AH - Albert Heijn
Naar: D. A.
Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 09806641. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl
AH - Albert Heijn
Naar: D. A.
DATA NOT AVAILABLE
D. A.
Naar: AH - Albert Heijn
Beste,Nee, ik heb in de winkel 14,99 moeten betalen ipv 7,79 in de folder. In de app en online was de prijs zelfs 5,99. Zie aub de bijlagen waar u de prijzen kunt op zien.
AH - Albert Heijn
Naar: D. A.
Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 09814467. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl
AH - Albert Heijn
Naar: D. A.
DATA NOT AVAILABLE
D. A.
Naar: AH - Albert Heijn
Telefonisch is er een wachttijd van 30 minuten en kunnen er trouwens geen foto's doorgestuurd worden. Via klantendienst kan er maar 1 foto (ipv 3 foto's) doorgestuurd worden. En op de chat heb ik geen enkel antwoord ontvangen.
AH - Albert Heijn
Naar: D. A.
Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 09814608. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl
AH - Albert Heijn
Naar: D. A.
Beste Dirk,De chat is op het moment rustig, je krijgt binnen 5 min antwoord, en je kan zo veel foto's sturen al je wilt.Om mijn service te verbeteren hoor ik graag hoe je het contact met mij hebt ervaren. Het beantwoorden van de vragen duurt ongeveer 1 minuut. Alvast bedankt!Beoordeel onze serviceMet vriendelijke groet,SteffieAlbert Heijn klantenserviceToch nog vragen? We helpen je graag verder op ah.nl/klantenserviceWij gebruiken je antwoorden uitsluitend om de dienstverlening van onze organisatie te verbeteren.Bezoek ons op www.ah.nl--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- This e-mail (including any attachments) may contain information that is private, confidential, or protected by attorney-client or other privilege. If you received this e-mail in error, please delete it from your system without copying it and notify sender by reply e-mail.ref:_00D0Y1Kh5s._50007ZwaLi:ref
D. A.
Naar: AH - Albert Heijn
Foto's kunnen ook via chat niet doorgestuurd worden. Ik herhaal mijn klacht: In de folder staat 7,79 in de app 5,99 en ik heb in de winkel 14,99 moeten betalen. In de chat krijg ik nu als antwoord: "Ik ga dit voor je doorzetten, naar de interne afdeling, zodat ze het aanpassen". Dit is dus geen oplossing van mijn klacht.
AH - Albert Heijn
Naar: D. A.
Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 09814713. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl
AH - Albert Heijn
Naar: D. A.
DATA NOT AVAILABLE
D. A.
Naar: AH - Albert Heijn
U stuurt me naar de chat. Via de chat word ik naar de winkel gestuurd om het probleem op te lossen maar in de winkel stuurt men mij naar de klantendienst
AH - Albert Heijn
Naar: D. A.
Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 09814961. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl
AH - Albert Heijn
Naar: D. A.
DATA NOT AVAILABLE
D. A.
Naar: AH - Albert Heijn
Beste,Ik probeer het nog één keer uit te leggen:In de folder staat bij het artikel €7,79In de bonus app van AH staat er €5,99In de winkel moest ik €14,99 betalen.Verantwoordelijke in de winkel zegt me dat de prijs in de folder en in de app verkeerd is en ik heb dus €14,99 moeten betalen. Zij raadde me aan om online contact op te nemen met AH. Via de chat heeft men mij geantwoord: "Als het een fout is kunnen wij van de online dienst er niets aan doen" en antwoordt men mij op mijn vraag wie er wel iets kan aan doen: "de winkel, en u kunt wel aangeven dat u contact hebt opgenomen met de klantenservice".
AH - Albert Heijn
Naar: D. A.
Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 09815201. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl
D. A.
Naar: AH - Albert Heijn
Beste,Ik heb nog steeds geen antwoord gehad.Vriendelijke groeten Dirk
AH - Albert Heijn
Naar: D. A.
Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 09919282. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl
D. A.
Naar: AH - Albert Heijn
Beste,Ik heb nog steeds geen antwoord gehad.Vriendelijke groeten Dirk
AH - Albert Heijn
Naar: D. A.
Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 09919282. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten