Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. H.

Naar: Seniorenvoordeelkaart.be

26/10/2022

Hallo,Ik krijg nu en dan een mail om te betalen voor een seniorenvoordeelkaart. Ik heb al verschillende keren bevestigd dat ik niet betaal voor iets dat ik niet gevraagd heb.M.v.g. Christel

Berichten (1)

Seniorenvoordeelkaart.be

Naar: C. H.

26/10/2022

- Typ uw reactie boven deze regel -Hartelijk bedankt voor uw bericht aan de klantenservice. Uw bericht met ticketnummer 391920 is in goede orde ontvangen. Wij streven er naar u binnen 5 werkdagen van een reactie te voorzien. Indien u iets wenst toe te voegen aan uw bericht, kunt u reageren op deze mail.Voor veelgestelde vragen kunt u terecht op:s:www.seniorenvoordeelpas.nl/veelgestelde-vragen (Nederland)s:www.seniorenvoordeelkaart.be/veelgestelde-vragen (Belgie)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Seniorenvoordeelpas.[M7D4QY-VD82Y]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform