Ik ontving zonet volgende mail van amazon.nl, 1 minuut nadat ik een dure hoofdtelefoon heb besteld: Hallo,We hebben vastgesteld dat u terugbetalingen hebt aangevraagd voor verschillende items die u hebt geretourneerd, maar die niet in de oorspronkelijke staat zijn aangekomen. De items zijn beschadigd, duidelijk gebruikt of er ontbrekende onderdelen. We weten dat er zich af en toe wel eens problemen met bestellingen voordoen. Het aantal problemen met uw bestellingen overschrijdt echter die verwachting en is in strijd met onze gebruiksvoorwaarden.Als dit doorgaat, kunnen we uw account sluiten of u geen terugbetalingen meer bieden. In deze mail staat niet vermeld over welk product dit zou gaan, geen verdere toelichting. Wat er in de mail staat klopt volgens mij ook niet want wij hebben altijd onze retours heel zorgvuldig verpakt en volledig teruggestuurd. Wij zijn klanten ter goede trouw die vaak iets bestellen via Amazon en Amazon heeft ons hierover nooit eerder gecontaceerd en we hebben altijd ons geld teruggekregen zonder problemen. Nadat ik deze mail had gelezen vol verbazing, probeerde ik uiteraard onmiddelijk de order te annuleren aangezien ik niet gediend ben met dit soort mails en ook verder niet meer te maken wil hebben met amazon.nl. Er zat net geen 50minuten tijd tussen de bestelling en de poging tot annulatie via de website/ordernummer zelf. Krijg ik nu te lezen dat ze mijn order niet meer konden annuleren: Hello Jody,Unfortunately, we weren’t able to cancel the items you requested and these items will soon be shipped. We apologize for the inconvenience.Zoiets als klant geeft u toch geen goed gevoel denk ik, al zeker niet na het plaatsen van een dure bestelling. Indien ik toch niet blij zou zijn met de aankoop, kan amazon zomaar mijn account sluiten of zich ontdoen aan mijn retourrecht? Toch wel straf dit