Vorige week “mocht” ik een aangetekende brief van Fluvius ontvangen, die start met een waarschuwing dat een juridische procedure zal worden opgestart indien ik geen afspraak maak voor de plaatsing van digitale meters.Fluvius beweert dat er geen reactie van mijnentwege is gekomen op hun voorgaande communicatie.Deze bewering ontken ik met klem!Na het ontvangen van de uitnodiging voor contactname ivm plaatsing digitale meters, in de bus, waarop geen gegevens zijn ingevuld, heb ik op 2/8/2023 telefonisch contact genomen op 2 augustus 2023 op het nummer 015 68 77 00.Een Fluvius-medewerker heeft toen mondeling bevestigd, dat ik pas in 2025 zal worden gecontacteerd voor het plaatsen van de digitale meters.Om daar toch een detecteerbaar spoor van te creëren, heb ik toen dit gesprek bevestigd via het Fluvius-contactformulier.Dit bij gebrek aan transparantie van Fluvius, dat het blijkbaar niet nodig vindt om bereikbaar te zijn per e-mail.Deze policy biedt natuurlijk de mogelijkheid om communicatie te negeren en/of te ontkennen, zoals duidelijk in het aangetekend schrijven.Vandaag heb ik terug een bericht via het contactformulier gestuurd, teneinde schriftelijke bevestiging te krijgen dat het uitstel werd verleend.Ik zal dit ook aangetekend bevestigen, gezien de registratieproblemen bij Fluvius.