Van: Farys [no-reply@farys.be]Aan: DE MAESSCHALCK WILLIAM [william.dm@telenet.be]Verzonden: Vrijdag 15 november 2019 12:58:04Onderwerp: 1256351 - Nieuwe aanvraag: Andere vraagHalloWij hebben je gegevens goed ontvangen. Hieronder vind je de informatie die je ons hebt bezorgd.Dit formulier werd ingevuld op: 15/11/2019 - 12:58KlantgegevensNaam / bedrijfsnaam: De MaesschalckVoornaam: WilliamStraat: Frits van den BerghelaanNr.: 24Postcode: 9830Stad/gemeente: Sint Martens LatemLand:[x] BelgiëKlantnummer: 10029427AanvraagStel hier je vraag of leg je probleem uit:Geachte,Ik ontving heden uw aangetekend schrijven van 12 november waarbij u beweert dat ik niet gereageerd heb op uw tweede brief ivm het vervangen van de watermeter en uw dreigement om het water af te sluiten.1. Ik ontving dergelijk schrijven niet.2. Ik kreeg geen antwoord op mijn mail van 2 november waarbij ik u vroeg wanneer de vervanging zou gebeuren. Zie hieronder uw bevestiging dat u mijn vraag ontving.Uw dreigement om het water af te sluiten is ongehoord, ongerijmd, onredelijk en overdreven omdat uzelf in de fout gaat. Machtsmisbruik van een monopoliepositie! Klantvriendelijkheid staat zeker niet in jullie woordenboek.Het dossiernummer werd op dit formulier niet ingevuld omdat het niet aanvaard werd : 9 cijfers vereist. Uw brief van 5 september vermeld een dossiernummer van 8 (acht cijfers) 80.713.419William De MaesschalckFrits van den Berghelaan 249830 Sint Martens LatemCC Testaankoop en Ombudsman.Zie hieronder uw bevesting van ontvangst van mijn mail van 2 november.HalloWij hebben je gegevens goed ontvangen. Hieronder vind je de informatie die je ons hebt bezorgd.Dit formulier werd ingevuld op: 02/11/2019 - 10:30KlantgegevensNaam / bedrijfsnaam: De MaesschalckVoornaam: WilliamStraat: Frits van den BerghelaanNr.: 24Postcode: 9830Stad/gemeente: Sint Martens LatemLand:[x] BelgiëKlantnummer: 10029427AanvraagStel hier je vraag of leg je probleem uit:Uw brief van 5 september 2019 - Metervervanging dossier 80.713.419.De vervanging was voorzien op 8 oktober 2019. Op 7 oktober meldde zich een werknemer aan, die na een controle van de kranen, vertelde dat hij de meter niet kon vervangen. Tot op heden ontvingen we geen nieuws. Mag ik u vragen dit dossier na te zien en me te laten weten of/wanneer de vervanging zal gebeuren.DankMvgWilliam De MaesschalckContactgegevensIndien nodig contacteren wij je telefonisch. Vul dus hier je telefoonnummer en/of GSM-nummer in.GSM-nummer: 0473392078E-mail: william.dm@telenet.beBevestig e-mail: william.dm@telenet.beWil je nog enkele gegevens wijzigen, dan kan je ons contacteren via www.farys.be/contact of op 078 35 35 99.Met vriendelijke groetenFARYSContactgegevensIndien nodig contacteren wij je telefonisch. Vul dus hier je telefoonnummer en/of GSM-nummer in.GSM-nummer: 0473392078E-mail: william.dm@telenet.beBevestig e-mail: william.dm@telenet.beWil je nog enkele gegevens wijzigen, dan kan je ons contacteren via www.farys.be/contact of op 078 35 35 99.Met vriendelijke groetenFARYSFacturen via e-mail? Schrijf u dan nu in via www.farys.be/factuur-via-mail. Meer informatie vindt u op www.farys.be/digitale-factuur.