Terug

Dreiging afsluiten water

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. D.

Naar: Farys

15/11/2019

Van: Farys [no-reply@farys.be]Aan: DE MAESSCHALCK WILLIAM [william.dm@telenet.be]Verzonden: Vrijdag 15 november 2019 12:58:04Onderwerp: 1256351 - Nieuwe aanvraag: Andere vraagHalloWij hebben je gegevens goed ontvangen. Hieronder vind je de informatie die je ons hebt bezorgd.Dit formulier werd ingevuld op: 15/11/2019 - 12:58KlantgegevensNaam / bedrijfsnaam: De MaesschalckVoornaam: WilliamStraat: Frits van den BerghelaanNr.: 24Postcode: 9830Stad/gemeente: Sint Martens LatemLand:[x] BelgiëKlantnummer: 10029427AanvraagStel hier je vraag of leg je probleem uit:Geachte,Ik ontving heden uw aangetekend schrijven van 12 november waarbij u beweert dat ik niet gereageerd heb op uw tweede brief ivm het vervangen van de watermeter en uw dreigement om het water af te sluiten.1. Ik ontving dergelijk schrijven niet.2. Ik kreeg geen antwoord op mijn mail van 2 november waarbij ik u vroeg wanneer de vervanging zou gebeuren. Zie hieronder uw bevestiging dat u mijn vraag ontving.Uw dreigement om het water af te sluiten is ongehoord, ongerijmd, onredelijk en overdreven omdat uzelf in de fout gaat. Machtsmisbruik van een monopoliepositie! Klantvriendelijkheid staat zeker niet in jullie woordenboek.Het dossiernummer werd op dit formulier niet ingevuld omdat het niet aanvaard werd : 9 cijfers vereist. Uw brief van 5 september vermeld een dossiernummer van 8 (acht cijfers) 80.713.419William De MaesschalckFrits van den Berghelaan 249830 Sint Martens LatemCC Testaankoop en Ombudsman.Zie hieronder uw bevesting van ontvangst van mijn mail van 2 november.HalloWij hebben je gegevens goed ontvangen. Hieronder vind je de informatie die je ons hebt bezorgd.Dit formulier werd ingevuld op: 02/11/2019 - 10:30KlantgegevensNaam / bedrijfsnaam: De MaesschalckVoornaam: WilliamStraat: Frits van den BerghelaanNr.: 24Postcode: 9830Stad/gemeente: Sint Martens LatemLand:[x] BelgiëKlantnummer: 10029427AanvraagStel hier je vraag of leg je probleem uit:Uw brief van 5 september 2019 - Metervervanging dossier 80.713.419.De vervanging was voorzien op 8 oktober 2019. Op 7 oktober meldde zich een werknemer aan, die na een controle van de kranen, vertelde dat hij de meter niet kon vervangen. Tot op heden ontvingen we geen nieuws. Mag ik u vragen dit dossier na te zien en me te laten weten of/wanneer de vervanging zal gebeuren.DankMvgWilliam De MaesschalckContactgegevensIndien nodig contacteren wij je telefonisch. Vul dus hier je telefoonnummer en/of GSM-nummer in.GSM-nummer: 0473392078E-mail: william.dm@telenet.beBevestig e-mail: william.dm@telenet.beWil je nog enkele gegevens wijzigen, dan kan je ons contacteren via www.farys.be/contact of op 078 35 35 99.Met vriendelijke groetenFARYSContactgegevensIndien nodig contacteren wij je telefonisch. Vul dus hier je telefoonnummer en/of GSM-nummer in.GSM-nummer: 0473392078E-mail: william.dm@telenet.beBevestig e-mail: william.dm@telenet.beWil je nog enkele gegevens wijzigen, dan kan je ons contacteren via www.farys.be/contact of op 078 35 35 99.Met vriendelijke groetenFARYSFacturen via e-mail? Schrijf u dan nu in via www.farys.be/factuur-via-mail. Meer informatie vindt u op www.farys.be/digitale-factuur.

Berichten (1)

Farys

Naar: W. D.

15/11/2019

Geachte klant,Wij hebben uw bericht goed ontvangen en zullen dit zo spoedig mogelijk behandelen. Mogen wij u vragen uw e-mail niet opnieuw te versturen, we verliezen uw vraag zeker niet uit het oog.Dit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden.Met vriendelijke groeten,FARYS klantendienstOnek de snelste manier om je klantzaken te regelen: via My FARYS, ons online klantenportaal op TMVW - opdrachthoudende vereniging - Maatschappelijke zetel: Stropstraat 1- 9000 GentRPR Gent - KBO BTW BE 0200.068.636 - Belfius BE61 0910 1709 0217 - BIC: GKCCBEBB************************************************************************************************************************Si vous habitez dans une commune à facilités (Drogenbos, Linkebeek, Renaix ou Wemmel), vous trouvez la traduction de cet e-mail sur: .


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform