Terug

Dreigen met incasso bureau

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. L.

Naar: Seniorenvoordeelkaart.be

15/01/2024

Op december 16/12 registreer ik mij op seniorenvoordeelkaart.be, met mailadres fritzzzzzz@gmail.com, enkele dagen later ontvang ik een factuur van 19,95€ die ik op 22/12 heb betaald via mijn bank, dat verliep zonder problemenOp 27/12 kreeg ik via mijn 2de mailadres lutin.guido@gmail.com een betalingsherinnering, ten bedrage van 39,95€ , hiervoor had ik nog geen verzoek ontvangen, ik reageer hierop met de melding dat ik reeds lid ben via fritzzzzzz@gmail.com en reeds betaald heb, stuur mijn overschrijving (pdf) per mail door, waarop zij beweren dat ze mijn betaling niet kunnen vinden, hierop stuur ik een screenshot door van mijn persoonlijke pagina bij seniorenvoordeelkaart, tot op heden zonder reactieNiettegenstaande dit ontving ik op 10/01 opnieuw een 2de herinnering met dreiging van incasso bureauNu ben ik teneinde raad en wil ik volledig van seniorenvoordeelkaart af

Berichten (1)

Seniorenvoordeelkaart.be

Naar: G. L.

15/01/2024

- Typ uw reactie boven deze regel -Hartelijk bedankt voor uw bericht aan de klantenservice. Uw bericht met ticketnummer 442181 is in goede orde ontvangen. Wij streven er naar u binnen 5 werkdagen van een reactie te voorzien. Indien u iets wenst toe te voegen aan uw bericht, kunt u reageren op deze mail.Voor veelgestelde vragen kunt u terecht op:s:www.seniorenvoordeelpas.nl/veelgestelde-vragen (Nederland)s:www.seniorenvoordeelkaart.be/veelgestelde-vragen (Belgie)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Seniorenvoordeelpas.[41VZK0-7229L]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform