Terug

Dreamland betaalt 168.64 € niet terug

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Dreamland

16/10/2023

Geachte, ik plaatste op 28/09/2023 op de website van Dreamland een bestelling van 4 speelgoedartikelen voor een totaalbedrag van 168.64 €. Ik kreeg echter geen bevestiging van Dreamland via email van mijn bestelling, waarop ik de volgende dag de klantendienst telefonisch gecontacteerd heb. De medewerker van de Klantendienst Jonas legde me uit dat mijn bestelling blijkbaar in fout was gevallen tengevolge van een fout bij Dreamland en vroeg mij om de bestelling opnieuw te plaatsen. Het bedrag van 168.64 € zou binnen de 10 dagen terugbetaald worden. Ik heb dit echter tot op heden nog steeds niet ontvangen. Ik heb reeds verschillende malen gemaild en gebeld met Dreamland, tot op heden zonder resultaat.

Berichten (1)

Dreamland

Naar: K. V.

18/10/2023

Beste,Onze boekhouding laat weten dat de terugbetaling effectief nog niet was gebeurd, dit was te wijten aan een technische fout. De terugbetaling is ondertussen uitgevoerd en Mevrouw zou ondertussen dit bedrag moeten ontvangen hebben op haar rekening.Onze excuses aan mevrouw voor dit ongemak in deze uitzonderlijke situatie.Met vriendelijke groet,AnnDreamLand klantendienstBezoek zeker onze veelgestelde vragen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform