Geachte,Betreffende mijn bestelling geplaatst voor hondenwoeding op 15/11/2023, en die reeds sinds 16/11/2023 door DPD behandeld werd, heb ik volgende klachten: via de tracking sites van DPD is de situatie ongewijzigd sinds 16/11/2023. Er beweegt blijkbaar niets meer.Telefonisch zijn de DPD diensten onbereikbaar, in totaal al 5 maal getracht met hun betalende 070-nummer in contact te komen, echter steeds zonder resultaat (ondertussen al 20' op wacht gehangen aan 30€cent per minuut !). Aangezien het levensmiddelen betreft en ik niet vertrouw in welke conditie en staat het pakket bij mij gaat aankomen, weet ik niet of ik het nog wel moet aanvaarden of weigeren. Echter als ik het aanvaard, en de goederen blijken bedorven, dan moet ik het op eigen kosten terugsturen - als ik het weiger, moet ik daarna alles opnieuw bestellen. Graag had ik hier een update over willen hebben.