Terug

DPD Pakket reeds 12 kalenderdagen zonder status update

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: DPD Belgium

28/11/2023

Geachte,Betreffende mijn bestelling geplaatst voor hondenwoeding op 15/11/2023, en die reeds sinds 16/11/2023 door DPD behandeld werd, heb ik volgende klachten: via de tracking sites van DPD is de situatie ongewijzigd sinds 16/11/2023. Er beweegt blijkbaar niets meer.Telefonisch zijn de DPD diensten onbereikbaar, in totaal al 5 maal getracht met hun betalende 070-nummer in contact te komen, echter steeds zonder resultaat (ondertussen al 20' op wacht gehangen aan 30€cent per minuut !). Aangezien het levensmiddelen betreft en ik niet vertrouw in welke conditie en staat het pakket bij mij gaat aankomen, weet ik niet of ik het nog wel moet aanvaarden of weigeren. Echter als ik het aanvaard, en de goederen blijken bedorven, dan moet ik het op eigen kosten terugsturen - als ik het weiger, moet ik daarna alles opnieuw bestellen. Graag had ik hier een update over willen hebben.

Berichten (1)

A. C.

Naar: DPD Belgium

02/12/2023

02/12/2023 eindelijk een eerste teken van leven ontvangen vanwege DPD - Helaas met volgende boodschap: "We hebben gemerkt dat er sinds 17/11 geen updates zijn over uw pakket. Om een oplossing te vinden, raden wij aan om direct contact op te nemen met de verzender. Zij kunnen u helpen bij het achterhalen van de status en het vinden van een passende oplossing."Ik vind het vreemd dat DPD dit doorschuift naar de verzender aangezien het pakket zich in het DPD netwerk bevindt. Ik ben dus absoluut niet geholpen met dit soort antwoord vanwege DPD.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform