Monitor besteld, 9 dagen later verzonden door dpd
Zaterdag krijg bericht kon adres niet vinden, gelieve uw adres aan te passen.
Compleet onzin, google maps perfect, DPD heeft reeds pakketten op dit adres geleverd.
1 km van woning parcel, wordt geleverd 15km van mijn woning.
Ga dinsdag naar parcel, zegt tegen mij geen pakket geleverd zonder te kijken.
Zijn shop een gokkantoor, totaal verward terug met fiets naar huis. Ja het pakket is in de shop geleverd.
Ik denk dat de shop mij bedriegt, en na opstart van een onderzoek blijkt het pakket inderdaad in de parchelshop te liggen.
Ik dien klachten in, maar op computer manier wordt gereageerd.
10 dagen later is het pakket terug in magazijn van dpd te zijn.
Ik heb de leverancier ondertussen laten weten dat ik de monitor niet meer wil, ik een andere gekocht heb. Twaiko doet niets, plots staat ook op een zaterdag dpd met de monitor.
Ik doe hem het verhaal, spreekt geen NL, Frans of Engels. Dus ik doe teken, weiger het pakket.
Krijg ik minuut later bericht via dpd dat het pakket geleverd werd.
De onzin die van DPD uit gaat is tergend.
Niet bereikbaar, betaalde telefoon, met uiteindelijk bericht dat ze gesloten zijn. Chatbots die onzin schrijven.