Beste Erwin,
Bedankt voor het contacteren van onze service via Testaankoop.
Het spijt me te horen dat de levering van uw pakket niet naar wens verloopt.
Onze klantendienst is normaal wel bereikbaar op het opgegeven nummer, ik heb dit net ook geprobeerd wel zijn momenteel moeilijk te bereiken wegens de piekperiode.
Betreffend uw pakket, dit stond eerst in levering op het initiëel adres namelijk de waterstraat in Bilzen.
De chauffeur meld klant afwezig en het pakket word dan omgeleid voor levering in het afhaalpunt ABO Print voor de volgende werkdag.
De levering word dan herhaaldelijk uitgesteld met verschillende redenen; plaatsgebrek, gesloten, overmacht,...
Op 13/12 gaat het uiteindelijk toch mee met de chauffeur, en daar word gemeld dat het adres niet klopt, wel staat de bezorger opnieuw op het initieel adres ipv bij de shop, vreemd.
Het pakket kreeg dan pas opnieuw een scan gisteren en vandaag, maar blijf gewoon staan in het depot.
Ik weet dat het momenteel zeer druk is maar uw pakket had al lang moeten geleverd worden de gevraagde shop.
Ik neem dit op met het leverdepot en vraag levering aan zo snel mogelijk en ook de reden waarom het met deze zending fout liep.
Zodra ik antwoord krijg laat ik u dit weten.
Onze oprechte excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,
Nathalie
DPD Team
Customer Care
DPD (Belux) NV