Terug

DPD niet te bereiken via nr up hun website

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. D.

Naar: DPD Belgium

16/12/2025

Contacteer onze klantendienst Bel een van onze medewerkers op het nummer 070 222 222* *ma - vrij: 8u - 18u, exclusief feestdagen, € 0.30/min Bovenstaande nummer is niet in dienst en via chatbot op hun website (https://www.dpd.com/be/nl/contact/) is het onmogelijk om een persoon/medewerker te praten Het pakje met ref is van Nederland verzonden naar belgie en volgens hun tracking kunnen ze het adres van hun Pickup point namelijk ABO PRINT TIENDENSTRAAT 15 3690 Zutendaal niet vinden (We hebben uw pakket niet kunnen afleveren, het adres is onjuist, volgens tracking). Dit pakket was bedoeld voor leverening voor 25 november 2025 en was besteld op 19 november 2025 (de verkoper van het artikel had deze binnen de 24u verzonden en zou volgens de eertse tracking van DPD op 21 november 2021

Berichten (2)

DPD Belgium

Naar: E. D.

17/12/2025

Beste Erwin, Bedankt voor het contacteren van onze service via Testaankoop. Het spijt me te horen dat de levering van uw pakket niet naar wens verloopt. Onze klantendienst is normaal wel bereikbaar op het opgegeven nummer, ik heb dit net ook geprobeerd wel zijn momenteel moeilijk te bereiken wegens de piekperiode. Betreffend uw pakket, dit stond eerst in levering op het initiëel adres namelijk de waterstraat in Bilzen. De chauffeur meld klant afwezig en het pakket word dan omgeleid voor levering in het afhaalpunt ABO Print voor de volgende werkdag. De levering word dan herhaaldelijk uitgesteld met verschillende redenen; plaatsgebrek, gesloten, overmacht,... Op 13/12 gaat het uiteindelijk toch mee met de chauffeur, en daar word gemeld dat het adres niet klopt, wel staat de bezorger opnieuw op het initieel adres ipv bij de shop, vreemd. Het pakket kreeg dan pas opnieuw een scan gisteren en vandaag, maar blijf gewoon staan in het depot. Ik weet dat het momenteel zeer druk is maar uw pakket had al lang moeten geleverd worden de gevraagde shop. Ik neem dit op met het leverdepot en vraag levering aan zo snel mogelijk en ook de reden waarom het met deze zending fout liep. Zodra ik antwoord krijg laat ik u dit weten. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards, Nathalie DPD Team Customer Care DPD (Belux) NV

DPD Belgium

Naar: E. D.

17/12/2025

Beste Erwin, Ik kreeg net de uitleg van het depot, Bilzen word via het depot van Flémalle geleverd maar het afhaalpunt ABO is via het depot van Lummen. Hier in het depot van Flemalle kwam telkens het eertste adres uit bij het scannen en dus opzij gelegd door de chauffeur daar deze wist dat het niet voor hem was maar voor een ander depot. Ze hebben me bevestigd dat de label manueel werd aangepast en het pakket onderweg is naar Lummen voor hopelijk een snelle levering. Onze oprechte excuses. Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards, Nathalie DPD Team Customer Care DPD (Belux) NV


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform