Terug

DPD Levert het pakket niet af

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. W.

Naar: DPD Belgium

08/08/2023

Ik heb 2 pakjes besteld bij maxi zoo. Eén pakket ontvangen en van het andere is niet bekend waar het is. Op dezelfde dag verzonden. Dit is niet de eerste keer dat pakketjes van dpd bij mij verdwijnen. Nog geen 2 maanden geleden bereikte een bureau mij niet.

Berichten (6)

DPD Belgium

Naar: A. W.

08/08/2023

Beste Agnieszka,Bedankt voor uw melding.Dit pakket van bij maxi zoo kwam bij ons beschadigd aan vandaar dat dit niet geleverd werd.Er moet eerst en schade rapport worden opgemaakt en opgenomen worden met de afzender voor instructies.Neem dus best contact op met hun.Onze excuses voor het ongemak.Fijne dag verder.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------

DPD Belgium

Naar: A. W.

08/08/2023

Beste Agnieszka,Bedankt voor uw melding.Dit pakket van bij maxi zoo kwam bij ons beschadigd aan vandaar dat dit niet geleverd werd.Er moet eerst en schade rapport worden opgemaakt en opgenomen worden met de afzender voor instructies.Neem dus best contact op met hun.Onze excuses voor het ongemak.Fijne dag verder.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------

A. W.

Naar: DPD Belgium

08/08/2023

Eén pakket werd ontvangen en was niet beschadigd. 2 pakketten van maxi zoo gingen op dezelfde dag de deur uit. Ook hier is iets mis. DPD is een incompetent bedrijf. Ik zou graag foto's willen zien van de schade. Was het pakket misschien gestolen, ook niet de eerste keer. Als gehandicapte maak ik gebruik van koeriersdiensten. En de kattenbakvulling is essentieel voor mij. Ik zal een schadevergoeding eisen voor mijn verlies

A. W.

Naar: DPD Belgium

08/08/2023

Eén pakket werd ontvangen en was niet beschadigd. 2 pakketten van maxi zoo gingen op dezelfde dag de deur uit. Ook hier is iets mis. DPD is een incompetent bedrijf. Ik zou graag foto's willen zien van de schade. Was het pakket misschien gestolen, ook niet de eerste keer. Als gehandicapte maak ik gebruik van koeriersdiensten. En de kattenbakvulling is essentieel voor mij. Ik zal een schadevergoeding eisen voor mijn verlies

DPD Belgium

Naar: A. W.

09/08/2023

Beste Agnieszka,Bedankt voorhet contacteren van onze diensten.Zoals gisteren doorgegeven, werd het pakket beschadigd, blijkbaar de inhoud niet, want het werd u vandaag toch geleverd.Ik vind geen schade rapport terug dus ook geen foto's. Maar blijbaar werd de zak retaped voor levering bij u.Indien er schade is van de inhoud, neemt u best contact op met de afzender.Bij voorbaat dank.Ik wens u een fijne dag toe.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------

DPD Belgium

Naar: A. W.

09/08/2023

Beste Agnieszka,Bedankt voorhet contacteren van onze diensten.Zoals gisteren doorgegeven, werd het pakket beschadigd, blijkbaar de inhoud niet, want het werd u vandaag toch geleverd.Ik vind geen schade rapport terug dus ook geen foto's. Maar blijbaar werd de zak retaped voor levering bij u.Indien er schade is van de inhoud, neemt u best contact op met de afzender.Bij voorbaat dank.Ik wens u een fijne dag toe.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform