Beste Alexandra T.,Wij hebben uw aanvraag/klacht ontvangen via het platform Test Aankoop. Bedankt voor het contact opnemen met onze diensten. Na zorgvuldige controle van de tracking, stellen wij vast dat er enkele zaken niet zijn verlopen zoals oorspronkelijk gepland. Onze excuses hiervoor. De bezorger slaagde er niet in om uw pakket te leveren op het opgegeven thuis adres vanwege onvoorziene omstandigheden. Hij heeft ervoor gekozen om uw pakket rechtstreeks af te leveren bij een DPD afhaalpunt, zodat u het pakket alsnog tijdig kunt ontvangen.Bij de verdere verwerking voor levering is er helaas een fout gemaakt tijdens het sorteerproces in het depot, waardoor het pakket per abuis is verwerkt voor retour. Dit had niet mogen gebeuren. Het spijt ons te moeten meedelen dat het pakket al onderweg is voor retour en niet meer gestopt kan worden.Wij raden u aan contact op te nemen met de afzender, zodat zij de zending opnieuw kunnen versturen en samen met DPD dit incident verder kunnen afhandelen. Veel afzenders hebben interne afspraken met betrekking tot dergelijke gevallen.Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij hebben dit incident geregistreerd voor verdere opvolging met de betrokken diensten, zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden. Mocht u nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij wensen u nog een prettige dag toe.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,DPD TeamAnissaCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------