Terug

douche slecht geplaatst en afgewerkt + nu ook een scheur in de dochebak

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Mobilae (Practicomfort)

17/02/2023

Beste, ik heb in juni 2019 een inloopdouche laten plaatsen door Practicomfort. vanaf dag 1 zijn er problemen geweest met deze douche en zelfs met de offerte. de douche is al 2 maal terug gekit en nu is die kit weer aan het loskomen. ook is een scheur ontstaan in de doucheplaat waardoor ik weer geen gebruik kan maken van mijn douche. ik heb deze laten plaatsen omdat ik een onderbeenamputatie heb gehad. een bad nemen is niet evident voor mij. dit is de derde keer dat ik geen gebruik kan maken van de douche. ik heb reeds gemaild en krijg wederom geen antwoord. aangezien de communicatie niet goed verloopt doe ik het dan maar langs dit kanaal. ik zou graag deze keer een permanente oplossing hebben deze keer.

Berichten (4)

A. C.

Naar: Mobilae (Practicomfort)

28/02/2023

besteik heb tot op heden nog niets van jullie vernomen met betrekking tot mijn klacht. graag zou ik iets van jullie vernemen.

Mobilae (Practicomfort)

Naar: A. C.

08/03/2023

Geachte mevrouw Caers,Hartelijk dank voor uw mail welke wij in goede orde hebben ontvangen. Vervelend om te horen dat u wederom problemen ervaart met de panelen, dit is uiteraard niet de bedoeling. Echter is uw badkamer in 2019 geïnstalleerd wat inhoud dat uw fabrieksgarantie verlopen is. Graag ontvangen wij enkele fotos zodat onze technische dienst de situatie kan beoordelen.Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Kind regards,Cordialement,Mit freundlichen GrüßenCustomerCareBelgiëE:Customercare-be@mobilae.comXavier de Cocklaan 429831 Sint-Martens-Latemwww.mobilae.comDISCLAIMERDe informatie in dit e-mailbericht is persoonlijk en vertrouwelijk, en is alleen bestemd voor de geadresseerde. Indien u deze e-mail bij vergissing hebt ontvangen, wordt u er hierbij op gewezen dat elke bekendmaking, reproductie, verspreiding of gebruik van dit bericht en eventuele bijlagen strikt verboden is. Gelieve de afzender onmiddellijk op de hoogte te brengen en de e-mail te verwijderen zonder de inhoud ervan te kopiëren of aan een andere persoon te onthullen. Aan de inhoud van deze e-mail kunnen geen juridische sancties worden verbonden. Noch de afzender, noch Mobilae (of een van de aan haar gelieerde bedrijven) aanvaarden aansprakelijkheid voor eventuele schade die voortvloeit uit het gebruikmaken en/of aanvaarden van de inhoud van dit e-mailbericht. Houdt u alstublieft rekening met het milieu voordat u dit bericht afdrukt.

A. C.

Naar: Mobilae (Practicomfort)

15/03/2023

besteik heb dit ook gemeld aan mijn huisbaas vermits ook het bad lekt. zijn reactie hierop is aangezien er voor het plaatsen van de douche nooit geen lekken zijn geweest en dat de afvoer van beide samenkomt onder de douche is er vermoedelijk bij het plaatsen van de douche iets misgelopen aan de afvoer. hij staat er op dat jullie firma dit komt nakijken en maken. aangezien hij op de hoogte is en ook aanwezig was bij het opmaken van het bestek vind hij dit allemaal heel frauduleus en zeker niet naar behoren geplaatst. ik zou graag een oplossing op zo kort mogelijk tijd zien want nu kan ik niet douchen maar ook geen bad nemen. in bijlage vind je enkele foto's van de douche en de lek

A. C.

Naar: Mobilae (Practicomfort)

03/04/2023

besteondanks het contact dat er is geweest is er nog steeds geen oplossing geboden voor mijn bovenstaande klacht. al deze tijd kan er bij mij thuis niemand douchen of een bad pakken. Ik zou graag zo spoedig mogelijk een oplossing vinden. het kan toch niet de bedoeling zijn dat ik één maal per jaar meer dan een maand niet kan douchen of me deftig wassen. wij zijn met 4 personen thuis en dit is echt niet leefbaar.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform