Terug

Dossier werd niet behandeld

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

H. V.

Naar: ACV

05/07/2024

Beste, Op 12 maart ben ik ontslagen geweest en zat vanaf toen in mijn opzeg periode. Ik ben op 29 mei langs geweest om mijn dossier voor mijn werkloosheidsuitkering in orde te brengen bij acv izegem. Ik moest voor 5 juni in een kantoor bij acv langsgaan omdat ik vanaf dan volledig werkloos was. Dus was ik in orde, ook mijn vdab aangifte stuurde ik door. Sindsdien heb ik niets meer gehoord. Zoals men mij daar hebben gezegd heb ik op tijd mijn werkloosheidsdagen aangegeven via de app(blauwe kaart).Ik belde dinsdag naar het centraal nummer van acv west.vlaanderen en daar kreeg ik te horen dat mijn dossier nog steeds in Izegem lag en er niets mee was gebeurt.Bijgevolg werd er geen aanvraag gedaan bij de de rva en dus krijg ik geen uitkering voor de maand juni. Hoe is dit mogelijk? En hoe moet ik nu mijn lening betalen? Als ik die vraag stelde aan de telefoon kreeg ik te horen dat ik maar naar het ocmw moet gaan om geld te vragen???? Ik ben correct geweest met al mijn documenten en dan reken je er toch op dat dit correct wordt afgehandeld? Hoe geraak ik nu zo snel mogelijk aan mijn uitkering? Kan u mij hierbij helpen? Wat kan ik doen? Want ik voel mij nu echt machteloos. Alvast bedankt Mvg Valerie Houssin


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform