Terug

Dossier en factuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: Scarlet

13/10/2023

Goeie dag ik heb het zo beu heb al meer maals klacht indienen bij scarlet over facturen dat ni klopten enz in juni heb ik factuur betaald van 312.65euro toen hadden we film s gehuurd 52stuks en we konden 14dagen tv kijken toen werd het weer afgesloten wegens dat factuur julie 473euro ni betaald is zelfde factuur maar bedrag hoger en hun blijven maar zeggen inbehandeling u dossier zelf onbudsman in gezet maar dien doen ok niks hoor maar niks maar scarlet blijf maar sturen en steeds zelfde facturen en bedrag weeral hoger nu is het 480euro wil aub geholpen worden dat da recht word gezet en dat scarlet se werk miet doen want zelf retour ticket gevraagt dat is zelfs nog ni eens op gestuurt is nu al okt heb nog niks gehoord wil klacht van maken want dit is ni leuk meer

Berichten (4)

Scarlet

Naar: R. V.

16/10/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01895857-89 met als Scarlet referentie 50253957 in behandeling genomen.Naar aanleiding van uw schrijven wil ik even meedelen dat wij deze melding reeds hebben ontvangen via de Ombudsdienst van telecommunicatie. Gelieve contact te nemen met de Ombudsdienst voor meer informatie.Dit zal verder via hun diensten afgehandeld worden.Met vriendelijke groeten,Nancy L.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel

R. V.

Naar: Scarlet

11/11/2023

Goeie dag ik heb al weer zo veelste keer klacht vermeld aan scarlet inverband facturen enz dossier en retour tickets dat ik alles terug stuurt

Scarlet

Naar: R. V.

24/11/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01895857-89 met als Scarlet referentie 50253957 in behandeling genomen.Terugkerend op uw schrijven willen wij u meedelen dat wij reeds een minnelijke schikking van de Ombudsdienst hebben ontvangen waar duidelijk vermeld wordt dat de openstaande facturen blijven te voldoen.Uw Scarlet abonnement werd eenzijdig opgezegd door onze financiële wegens openstaande facturen. U zal nu contact moeten nemen met het incasso bureau nl LegalRecovery. Het openstaand bedrag zal aan hen moeten betaald worden.Met vriendelijke groeten,Nancy L.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel

R. V.

Naar: Scarlet

25/11/2023

De klacht is nog altijd ni opgelost!!°


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform