Geachte,
Op 14/06 kocht ik een Dyson v11 op jullie website.
Na betaling kreeg ik snel een bevestiging via mail, en nadien zelf een track & trace nummer. Echter twee uur nadien al een mail 'Er is iets misgegaan met uw bestelling'
Weken doen jullie erover om dit dossier te behandelen, tegenstrijdige berichten via chat, facebook en mail maken de zaak elke dag minder geloofwaardig. Frsutraties bij de klant groeien, .... Tot ik op 19/07 eindelijk een mail krijg dat een toestel toch zal verzonden worden ondanks het feit dat jullie de zaak nog niet hebben uitgeklaard? Weet u het is NIET de klant zijn probleem waar dat toestel verloren gegaan is, en uiteindelijk had dit antwoord ook nooit zo lamg mogen duren. MAAR als ik jullie na 19/07 contacteer wanneer de stofzuiger die jullie beloven uiteindelijk zal geleverd worden kan men dit niet zeggen, een paar dagen, iets meer dan een week? sorry maar dit gaat nu echt wel erover.....
Mensen kopen geen toestel om het pas na meer dan 2 maand te gebruiken?