Terug

Doos en inhoud beschadigd bij levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. H.

Naar: Hubo

19/02/2024

IK bestelde een serre bij hubo deze had levertijd van 3 weken enkele dagen later werdt ze al geleverd zonder dat dit gemeld is, gelukkig waren we thuis. De doos was beschadigd (geplet) bij transport, de chauffeur heeft dit gemeld op de bestelbon maar kon de goederen niet terug meenemen. Bij het opendoen van de doos blijken alles stukken om de serre in elkaar te bevestigen, geplet en zijn stuk. Meermaals contact gehad met de klantendienst maar zij blijven het maar doorverwijzen naar de leverancier voor oplossing maar er komt maar geen oplossing

Berichten (2)

Hubo

Naar: M. H.

20/02/2024

Assortiment Promoties Hulp en Advies WinkelsBeste Melissa,Bedankt voor het melden van de situatie met betrekking tot de levering van de serre. Het spijt me te horen dat het product beschadigd is aangekomen en dat er nog geen passende oplossing is gevonden. We begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn en willen dit zo snel mogelijk voor u oplossen.Het is vreemd dat er bij ons geen dossier is gevonden over het schadegeval. We zullen dit onmiddellijk verder onderzoeken om ervoor te zorgen dat alle nodige stappen worden genomen om het probleem aan te pakken. Zou u mogelijk enkele foto's van de beschadigde goederen kunnen doorsturen, samen met meer gedetailleerde informatie over de aard van de schade, alsook de vermelding van de chauffeur op de bestelbon? Dit zal ons helpen om een grondiger begrip te krijgen van de situatie en om de juiste stappen te ondernemen om het probleem op te lossen.We begrijpen dat dit voor ongemak heeft gezorgd en willen u verzekeren dat we er alles aan zullen doen om dit recht te zetten. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld terwijl we dit aanpakken.Met vriendelijke groeten,HUBO KlantendienstJe kan onze klantendienst ook steeds bereiken ma-do van 8u30-18u00en vr-za van 8u30-17u00 op tel:+32 (0)3 300 22 02Hubo Winkels Assortiment Contact

Hubo

Naar: M. H.

23/02/2024

Beste Melissa,Hierbij willen we je herinneren aan onze vorige mail met betrekking tot de beschadigde levering van de serre. Tot op heden hebben we echter nog geen verdere informatie of foto's van de beschadigde goederen mogen ontvangen.We begrijpen dat situaties als deze vervelend kunnen zijn, en we willen je verzekeren dat we er alles aan doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Om dit echter effectief te kunnen doen, hebben we dringend meer details nodig over de aard van de schade, samen met eventuele foto's die je kunt verstrekken. Ook de vermelding van de chauffeur op de bestelbon zou ons helpen om het dossier te voltooien en de juiste stappen te ondernemen.We willen nogmaals benadrukken dat we ons inzetten om deze kwestie naar tevredenheid op te lossen. Jouw medewerking in deze wordt zeer op prijs gesteld, en we hopen snel van je te horen om verdere actie te ondernemen.Als je nog vragen hebt of als er verdere informatie nodig is, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om te helpen.Met vriendelijke groeten,HUBO KlantendienstFathi--------------------02/2024 11:28ht - Doos en inhoud beschadigd bij levering - (CPTBE01973019-39)Assortiment Promoties Hulp en Advies WinkelsBeste Melissa,Bedankt voor het melden van de situatie met betrekking tot de levering van de serre. Het spijt me te horen dat het product beschadigd is aangekomen en dat er nog geen passende oplossing is gevonden. We begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn en willen dit zo snel mogelijk voor u oplossen.Het is vreemd dat er bij ons geen dossier is gevonden over het schadegeval. We zullen dit onmiddellijk verder onderzoeken om ervoor te zorgen dat alle nodige stappen worden genomen om het probleem aan te pakken. Zou u mogelijk enkele foto's van de beschadigde goederen kunnen doorsturen, samen met meer gedetailleerde informatie over de aard van de schade, alsook de vermelding van de chauffeur op de bestelbon? Dit zal ons helpen om een grondiger begrip te krijgen van de situatie en om de juiste stappen te ondernemen om het probleem op te lossen.We begrijpen dat dit voor ongemak heeft gezorgd en willen u verzekeren dat we er alles aan zullen doen om dit recht te zetten. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld terwijl we dit aanpakken.Met vriendelijke groeten,HUBO KlantendienstJe kan onze klantendienst ook steeds bereiken ma-do van 8u30-18u00en vr-za van 8u30-17u00 op tel:+32 (0)3 300 22 02Hubo Winkels Assortiment Contact


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform