Terug

Doorsturen van meterstanden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. A.

Naar: FLUVIUS

05/04/2024

Beste,na meermaals contact met jullie te hebben opgenomen in verband met het doorsturen van de meterstanden naar mijn leverancier hebben we nog steeds geen positieve reactie van jullie ontvangen.ik ben nu al 15 maanden aan het wachten op mijn eerste voorschotsfactuur en of afrekening en heb nog steeds niets ontvangen. Na contact te hebben opgenomen met mijn leverancier (engie) hebben ze mij verteld nog steeds geen meterstanden van mijn digitalemeter he hebben 0ntvangen, daar ik ook zonnenpanelen bezit kan ik ook nergens zien wat ze me opbrengen.hopend op eindelijk een positief antwoord teken ik met christina .

Berichten (4)

FLUVIUS

Naar: C. A.

10/04/2024

Beste,Om jouw klacht verder te kunnen behandelen hadden we graag het verbruiksadres gekend.Met vriendelijke groeten, Klachtenbeheer Fluvius.Brusselsesteenweg 1999090 Mellewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer

C. A.

Naar: FLUVIUS

10/04/2024

Beste, bedankt voor jullie antwoord. Het gaat over het volgende leveringsadres, christina Aerts Zepperen_ dorp 2 3800 ZepperenAlvast bedankt, christina

FLUVIUS

Naar: C. A.

19/04/2024

Geachte mevrouw AertsDag ChristinaIntern Fluvius heb ik mij verdiept in je dossier en heb ik dit samen met de betrokken dienst Marktwerking gecontroleerd, je dossier blijkt reeds sedert 08/2023 in orde!Je leverancier ENGIE kreeg reeds in 08/2023 alle data door van Fluvius om ook intern hun diensten de nodige vervolgacties te kunnen ondernemen en correcte facturatie te kunnen opmaken.dd.06/08/2023 - transactie-ID d43ee18f-8f34-4f49-aeb0-9e311fd1d36ddd.17/08/2023 - transactieID 2fab4718-f638-436d-b4bb-96963fa95a6cdeze info kan je aan ENGIE bezorgen zodat zij deze databerichten kunnen opzoeken, oppikken en verder afhandelen.Geef hen na je melding nog wel de nodige tijd om deze informatie te verwerken!Steeds tot je dienst!Fijne dag verder.Cindy EyckmansDirectie Klantendienst - Actieve klantgerichtheidKlachtencommissieBrusselsesteenweg 199, 9090 Melleklachtencommissie@fluviuswww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer

C. A.

Naar: FLUVIUS

13/05/2024

Geachte Cindy,het spijt me dat ik jou nu pas een antwoord stuur maar heb rond 20 april 2024 contact opgenomen met engie en fluvius bijde vertelde me dat het nog steeds niet in orde is daar onze toestellen online zijn en de mevrouw van fluvius heeft ons toen verteld dat we na ongeveer 3weken een technieker zou langs komen door de drukte bij jullie, ik heb ondertussen met een medewerker van jullie een gesprek gehad en hij vertelde me dat het was op te lossen door jullie te plaatsen antennetje. We hebben wel een hoop stroom terug gestuurd naar het net maar kunnen er niets voor ontvangen.hopend op dat jullie eindelijk het probleem oplossen onderteken ik met Christine

Bemiddeling door Testaankoop 11 juni 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform