Geachte mevrouw AertsDag ChristinaIntern Fluvius heb ik mij verdiept in je dossier en heb ik dit samen met de betrokken dienst Marktwerking gecontroleerd, je dossier blijkt reeds sedert 08/2023 in orde!Je leverancier ENGIE kreeg reeds in 08/2023 alle data door van Fluvius om ook intern hun diensten de nodige vervolgacties te kunnen ondernemen en correcte facturatie te kunnen opmaken.dd.06/08/2023 - transactie-ID d43ee18f-8f34-4f49-aeb0-9e311fd1d36ddd.17/08/2023 - transactieID 2fab4718-f638-436d-b4bb-96963fa95a6cdeze info kan je aan ENGIE bezorgen zodat zij deze databerichten kunnen opzoeken, oppikken en verder afhandelen.Geef hen na je melding nog wel de nodige tijd om deze informatie te verwerken!Steeds tot je dienst!Fijne dag verder.Cindy EyckmansDirectie Klantendienst - Actieve klantgerichtheidKlachtencommissieBrusselsesteenweg 199, 9090 Melleklachtencommissie@fluviuswww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer