Beste, ik ben sinds 16-10-2021 klant bij Indigo Parking Tinel te Mechelen. Ik heb hier een Abonnement 24/7-formule waarbij Indigo mij een parkeerplaats ter beschikking stelt die ten alle tijden voor mij toegankelijk zou zijn. Ik betaal hier voor een maandelijks bedrag van 75,12 Euro.Het gebeurt echter maandelijks dat ik geen voorbehouden parkeerplaats ter beschikking heb omdat Indigo de parkeergarage bewust laat vollopen. Ik heb Indigo hier al 3 maal voor aangeschreven en kreeg telkens dezelfde response: Er was een probleem met onze telling, dit is nu opgelost.Ik heb hiervoor gemaild op:17-10-202218-11-202215-12-2022Gisteren 15-02-2023 had ik nog maar eens geen parking.Ik stuur geen e-mail meer, want jullie geven enkel een standaard antwoord terug en ondernemen niets. Ik heb met meerdere mensen in de buurt gesproken die ook bij jullie huren, en zij geven exact hetzelfde verhaal. Het bord buiten de parking op de straatkant geeft altijd VRIJ aan, waardoor tal van mensen de parking inrijden, ook als deze vol is, waardoor er enorme files en frustraties in de parking ontstaan. Bewoners en abonnees lopen helemaal vast. Eveneens heeft jullie website geen werkend telefoonnummer. Het nummer schakelt automatisch af. (+32 42682542). Ook worden jullie gebruiksvoorwaarden op de website enkel in het Frans aangeboden.Eveneens is het onmogelijk om een contract of factuur in te kijken via jullie website.Graag dringend een gewenste oplossing. Dit sleept al maanden aan.