Terug

Doorgezakte kussens vd zetels

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. H.

Naar: Ygo interieur

05/02/2022

Beste, wij kochten op 15/01/2021 bij Ygo / Pronto Lier een Hoeksalon + een 2-zits salon + 1 bijpassende poef voor de som van €2067. Men kon kiezen uit 3 soorten zitkussens voor de zetels...men raadde ons aan de middelste te nemen daar ik 72kg en men vrouw 53kg weeg, deze zouden dan voldoende moeten zijn voor een aangenaam zitcomfort te garanderen. Alles werd geleverd op 30/04/2021. Na enkele maanden reeds beginnen de problemen de kussens zakken zo diep in dat van een aangename zitcomfort geen sprake meer is. Na nog een tijdje beginnen we last te krijgen van rug, benen, heupen en de nek, dit alles door een slechte zit- of lighouding. (De enige die die zetels gebruiken zijn wij, er zijn geen kinderen of wat dan ook). Mijn vrouw wordt het dan beu en besluit dan de winkel te bellen en het probleem met hun proberen op te lossen. Men vraagt haar telefonisch foto's te nemen om die dan door te sturen naar de fabrikant die de zetels maakt. Wij hebben ons best gedaan om foto's te maken doch het is onmogelijk een foto te maken daar men op zo'n kussen moet zitten, eer ze inzakt! Wij zijn van mening dat er iemand vd winkel of vd firma zou moeten langskomen en deze verzakkingen zelf moet ondervinden. Dus belt men vrouw weer naar Ygo/Pronto met deze mededeling, de medewerkster aan de andere kant vd lijn begrijpt de situatie en geeft men vrouw gelijk. Ze krijgt nog te horen dat men een e-mail gaat sturen naar de fabrikant en dat die dan contact zou opnemen. Doch wij horen of zien niks of niemand. Terug een 4tal keren contact opnemen met de winkel, waar men begint aan de, in mijn ogen, op de lange baanschuiverij...geen personeel, corona, geen tijd enz... Mijn vrouw zegt dan luister, U, de winkel hebt mij dat salon verkocht, niet de fabrikant, dus ik verwacht van U dat U iets onderneemt, weer hetzelfde geklaag, geen personeel, corona enz...Vandaag zaterdag 05/02, meer dan 1 maand verder, belt een winkelbediende naar ons met de mededeling dat de fabrikant toch foto's wilt en onze argumenten van tafel worden geveegd. Maar nogmaals, probeer maar is foto's te maken van doorgezakte kussens als men niet in de zetel(s) zit.Wij zijn dat op de lange baanschuiverij beu en willen graag dat er iets gebeurd en vragen daarom hulp aan test aankoop!Waarvoor alvast onze dank!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform