Ik bestelde via de Hubo Summerbox een Domo airco.Bij thuiskomst bleek de condensor van de airco beschadigd. deels plat gedrukt, deels verbogen. Terug in de winkel voor een ruiling checken we andere airco's, maar ze hebben allemaal dezelfde soort schade, de ene meer als de ander. In totaal hebben we 5 andere airco's bekeken. Omdat we al lang wachtten op de airco hebben we ze toch meegenomen. Ik stuurde een mail met foto's naar Linea2000, het bedrijf waaronder Domo Elektro valt, en kreeg van de Management Assistant het antwoord dat zelfs met deze schade de airco even goed zal werken.Ik antwoordde dat het wel kan zijn dat de airco hierdoor geen verminderde werking heeft, maar schade is schade en dit werd niet vermeld bij de aankoop, bij geen enkele airco. Ik vergeleek met het aankopen van een product met een krassen in. Je kan zoiets ook niet als gloednieuw verkopen, ook al werkt het even goed.Ik stelde de vraag of de Summerboxen misschien een manier waren geweest om de beschadigde airco's sneller weg te krijgen, maar zei ook dat in het geval dat zo was dit nog altijd bedrog is naar de consument toe, want deze weet hier niets van.Ik zei ook dat ik niemand onterecht wilde beschuldigen en dit gewoon een vraag was, maar dat ik deze manier van werken nog altijd niet oké vind en graag een antwoord terug kreeg hierop.Dat antwoord heb ik nooit gekregen.Dat getuigt niet van klantvriendelijkheid en vandaar dat ik nu via Test Aankoop nogmaals opper naar een verklaring voor de verkoop van beschadigde airco's zonder de consument hierover in te lichten. Bedankt