Klacht
B. P.
Naar: Buy Way
Gelieve mijn domiciliering stop te zetten. Ik begrijp niet waarom het bedrag niet van mijn bankrekening gaat?? Er is genoeg provisie! De kosten zijn onterecht! Gelieve mij een totaal overzicht te mailen met het openstaand bedrag. Ik regel de afbetaling zelf. Mvg B.Peel
Berichten (9)
Buy Way
Naar: B. P.
Beste BRIGITTE,We hebben uw klacht ontvangen en geregistreerd onder referentienummer 00838415.Wij verzoeken u de nodige tijd te geven terwijl wij een grondig onderzoek instellen en u voorzien van een uitvoerig antwoord.U ontvangt binnen een week, een update van ons over de status van uw dossier en een antwoord op uw klacht.Voor verdere informatie of aanvullende vragen met betrekking tot uw klacht, verzoeken wij u deze e-mail te beantwoorden zonder een nieuwe aan te maken, om de continuïteit en het behoud van relevante informatie te waarborgen. Als je wilt reageren, antwoord dan op deze e-mail !MarcoUw Buy Way TeamOnze websiteBUY WAY PERSONAL FINANCE nvBoudewijnlaan 29 bus 2 - 1000 BrusselFSMA 019542a - RPR Brussel - KBO 0400 282 277 - ING IBAN BE03 3101 2966 9484 - BIC BBRUBEBB --------------- Oorspronkelijk bericht ---------------Van: [klachten@test-aankoop.be]Verzonden: 6/09/2024 17:15Aan: claims@buyway.beOnderwerp: Domiciliering
Buy Way
Naar: B. P.
We danken je om met Buy Way contact te hebben opgenomen. Deze e-mail bevat een nieuwe notificatie betreffende je aanvraag.Onze ref.:Case00838415Dossier :42959049001100 Geachte mevrouw Peel.We hebben uw klacht aandachtig gelezen. Er is ook een email naar u verstuurd, aangezien dit platform publiek is en sommige informatie daarom hier niet gegeven wordt.We hebben de domiciliëring op uw vraag geannuleerd. U moet vanaf nu zelf de betalingen uitvoeren. Deze moeten voor de eerste van de maand bij ons aanwezig zijn. Elke maand sturen we een email met de link naar het maandelijks overzicht. De laatste 12 overzichten zijn ook zichtbaar via de Buy Way Mobile Applicatie. Daarop ziet u in de afgelopen maanden dat de domiciliëring niet aanvaard werd. Wij hebben geen toegang tot uw bank, en weten daarom de reden van de weigering niet, behalve dat deze door de bank geweigerd werden. De laatste 12 maandelijkse overzichten zijn ook te raadplegen via de Buy Way Mobile Applicatie. We raden u aan de overzichten elke maand na te kijken.We hebben in de afgelopen maanden geen verdere informatie van u ontvangen. Bij een geweigerde domiciliëring wordt de geweigerde betaling gedaan door het krediet. Dit is nu gebeurd. We zullen hoe dan ook over gaan tot een geste van het bedrag van de hoogte van de kost van de achterstand van 9.74 EUR. U zal dat zien op uw volgende maandelijks overzicht.Verdere informatie en details zullen direct naar uw bij ons gekende email gestuurd worden.Met vriendelijke groeten,Claims ManagementVind alle info over je dossier terug in Buy Way MobileFAQ Contact ChatOnze websiteBUY WAY PERSONAL FINANCE nvBoudewijnlaan 29 bus 2 - 1000 BrusselFSMA 019542a - RPR Brussel - KBO 0400 282 277 - ING IBAN BE03 3101 2966 9484 - BIC BBRUBEBB--------------- Oorspronkelijk bericht ---------------Van: [klachten@test-aankoop.be]Verzonden: 6/09/2024 17:15Aan: claims@buyway.beOnderwerp: Domiciliering
B. P.
Naar: Buy Way
Gelieve mijn tekst, Mijn vraag in de bijlage te vinden. Ik heb mijn klacht via uw app : Buy Way, meerdere malen proberen door te sturen maar het lukte niet. Ik kan de bijlage niet door sturen. Gelieve mij het overzicht van mijn rekening te mailen. Ik zal u antwoorden met de vraag een groter bedrag te storten elke maand zodat mijn schuld zo snel mogelijk afgesloten word. Ik wil dan deze kredietverlening afsluiten. mvg, B.Peel
Buy Way
Naar: B. P.
We danken je om met Buy Way contact te hebben opgenomen. Deze e-mail bevat een nieuwe notificatie betreffende je aanvraag. Beste BRIGITTE, We hebben je klacht ontvangen. We doen momenteel ons uiterste best om je verzoek/dossier in zijn geheel te analyseren en je een passend antwoord te geven. Wij nemen binnen een week contact met je op om je te informeren over de vooruitgang van je klacht. Als je ons in de tussentijd nieuwe informatie wilt sturen, aarzel dan niet om dit per e-mail te doen op hetzelfde adres. Gelieve het volgende referentienummer te gebruiken voor verdere informatie over je klacht: RM 867046. Met vriendelijke groeten, Het Buy Way-teamVind alle info over je dossier terug in Buy Way MobileFAQ Contact ChatOnze website BUY WAY PERSONAL FINANCE nv Boudewijnlaan 29 bus 2 - 1000 Brussel FSMA 019542a - RPR Brussel - KBO 0400 282 277 - ING IBAN BE03 3101 2966 9484 - BIC BBRUBEBB --------------- Oorspronkelijk bericht --------------- Van: [klachten@test-aankoop.be] Verzonden: 22/10/2024 11:00 Aan: claims@buyway.be Onderwerp: Nieuw bericht van BRIGITTE P
Buy Way
Naar: B. P.
We danken je om met Buy Way contact te hebben opgenomen. Deze e-mail bevat een nieuwe notificatie betreffende je aanvraag. Onze ref.:Case00867046Dossier : Geachte mevrouw, Geachte heer, Met vriendelijke groeten, Marco Claims ManagementVind alle info over je dossier terug in Buy Way MobileFAQ Contact ChatOnze website BUY WAY PERSONAL FINANCE nv Boudewijnlaan 29 bus 2 - 1000 Brussel FSMA 019542a - RPR Brussel - KBO 0400 282 277 - ING IBAN BE03 3101 2966 9484 - BIC BBRUBEBB We danken je om met Buy Way contact te hebben opgenomen. Deze e-mail bevat een nieuwe notificatie betreffende je aanvraag. Ons kenmerk: 867046 Geachte Mevrouw Peel, Op 11/09/2024 hebben we u via dit platform de informatie gegeven dat we uw laatste 12 maandelijkse overzichten naar het bij ons gekende emailadres hebben gestuurd. U heeft deze emails blijkbaar niet mogen ontvangen, wat ons doet vermoeden dat wij niet in het bezit zijn van uw huidige emailadres. Gelieve ons te contacteren op het nummer 02/320.25.95 om na te gaan of wij nog de juiste gegevens van u hebben. Wegens het publieke karakter van dit medium kunnen we hier geen details geven, nog een verificatie doen van uw emailadres. Uw laatste 12 maandelijkse overzichten zijn tijdens ook steeds beschikbaar via de Buy Way Mobile Applicatie. Met de meeste hoogachting, Claims ManagementVind alle info over je dossier terug in Buy Way MobileFAQ Contact ChatOnze website BUY WAY PERSONAL FINANCE nv Boudewijnlaan 29 bus 2 - 1000 Brussel FSMA 019542a - RPR Brussel - KBO 0400 282 277 - ING IBAN BE03 3101 2966 9484 - BIC BBRUBEBB --------------- Oorspronkelijk bericht --------------- Van: [klachten@test-aankoop.be] Verzonden: 22/10/2024 11:00 Aan: claims@buyway.be Onderwerp: Nieuw bericht van BRIGITTE P
B. P.
Naar: Buy Way
Beste, Ik heb het nummer 02/3202595 gebeld zoals u vermeldt op 28/10/2024, uw werknemer heeft mijn huidig én vorig adres gegevens gevraagd, hij zei dat ik de klantendienst diende te bellen en heeft dan opgehangen!! Zou u het overzicht van al mijn verrichtingen dit jaar willen mailen naar bp9@live.be EN via post naar MELDE huisarts.9, 2930 Brasschaat aub? Mvg B.Peel
B. P.
Naar: Buy Way
Beste, Ik heb uw maandelijks overzicht via mail nu pas gezien. Maar ik heb geen computer en het overzicht is moeilijk te zien op mijn gsm. Ik zie wel dat er steeds extra kosten worden aangerekend!! Die zijn onterecht, heb ik in mijn vorige berichten reeds vermeld. Ik betaal elke einde maand €33.10 op uw verzoek. HERINNERING:Gelieve een volledig overzicht, sinds de start van de lening tot heden via POST te bezorgen. Alvast mijn dank, mvg, Brigitte Peel
Buy Way
Naar: B. P.
We danken je om met Buy Way contact te hebben opgenomen. Deze e-mail bevat een nieuwe notificatie betreffende je aanvraag. Onze ref.:Case00874627 Geachte PEEL BRIGITTE Wegens het publieke karakter hier, zullen we een antwoord sturen via uw persoonlijk email adres. Met vriendelijke groeten, Claims ManagementVind alle info over je dossier terug in Buy Way MobileFAQ Contact ChatOnze website BUY WAY PERSONAL FINANCE nv Boudewijnlaan 29 bus 2 - 1000 Brussel FSMA 019542a - RPR Brussel - KBO 0400 282 277 - ING IBAN BE03 3101 2966 9484 - BIC BBRUBEBB --------------- Oorspronkelijk bericht --------------- Van: [klachten@test-aankoop.be] Verzonden: 2/11/2024 12:45 Aan: claims@buyway.be Onderwerp: Nieuw bericht van BRIGITTE P
Buy Way
Naar: B. P.
We danken je om met Buy Way contact te hebben opgenomen. Deze e-mail bevat een nieuwe notificatie betreffende je aanvraag. Ons kenmerk : Case 874627 Uw kenmerk : 10948588 Geachte PEEL BRIGITTE Het adres (MELDE huisarts.9, 2930 Brasschaat) wat u gaf kwam niet overeen met het adres wat wij in ons systeem hadden. We hebben daarom het dossier uit veiligheid geblokkeerd. We hebben een bevestiging van uw adres van woonst nodig. Om deze bevestiging te registreren, vragen wij je om ons een van de volgende bewijsstukken over te maken: Adresbewijs verstrekt door de overheid, niet ouder dan 3 maanden (Bijvoorbeeld een bewijs van woonst van de gemeente) of Verbruiksfactuur gelinkt aan je woning (water, gas, elektriciteit, internet), niet ouder dan 3 maanden, aan jou geadresseerd en verstuurd naar je nieuwe adres. Zolang wij niet over een dergelijk document beschikken, kunnen wij jouw aanvraag niet behandelen. Stuur dit via het webformulier, de Buy Way Applicatie of uitzonderlijk als antwoord op deze email. Vraag op dat moment ook om alle al opgemaakte overzichten te versturen via de post. Door de moeilijkheden die u ondervindt met het lezen van de verstuurde overzichten worden vanaf nu alle toekomstige overzichten verstuurd via de post. Houd er rekening mee dat dit niet zal gebeuren zonder bewijs van het adres. Elke maand wordt er een overzicht opgemaakt en verstuurd. Ook zijn de laatste 12 maandelijkse overzichten te zien via de Buy Way Mobile Applicatie. Op 11/09/2024 werd er al een eenmalige geste gedaan van 9.74 EUR. Dit was eenmalig. Elke maand moet de minimale betaling bij Buy Way aanwezig zijn. Het niet ontvangen of niet leesbaar zijn op uw toestel kan Buy Way niet verweten worden. Gelieve zo snel mogelijk de achterstand van 49.43 EUR te betalen om bijkomende kosten te voorkomen. Als u een betaling wenst te doen, gelieve de gegevens hieronder te gebruiken om uw terugbetaling uit te voeren: Rekening IBAN: BE 03 3101 2966 9484 BIC: BBRUBEBB Gestructureerde mededeling: Met vriendelijke groeten, Marco Claims ManagementVind alle info over je dossier terug in Buy Way MobileFAQ Contact ChatOnze website BUY WAY PERSONAL FINANCE nv Boudewijnlaan 29 bus 2 - 1000 Brussel FSMA 019542a - RPR Brussel - KBO 0400 282 277 - ING IBAN BE03 3101 2966 9484 - BIC BBRUBEBB --------------- Oorspronkelijk bericht --------------- Van: [klachten@test-aankoop.be] Verzonden: 2/11/2024 12:45 Aan: claims@buyway.be Onderwerp: Nieuw bericht van BRIGITTE P
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten