Terug

Domiciliering van vreemde af mijn rekening

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. M.

Naar: Touring

14/06/2023

Beste,Ik ben sinds 3 jaar klant bij Touring. Ik heb een maandelijkse domiciliering lopen die steeds stipt af mijn rekening gaat. Nu zag ik dit jaar dat er een extra bedrag met ander nummer gedomicilieerd was van mijn rekening naar Touring. Ik stuurde een mail waarop ik een week later antwoord kreeg dat deze domiciliering van een ander (vreemde) persoon is, ik betaal deze persoon haar fietsbijstand dus al 3 jaar bovenop mijn autobijstand. Touring verzekerde mij in mail dat dit naar de boekhouding werd doorgestuurd nadat ik uitreksels van mijn betalingen doorgestuurd had. Nu krijg ik 3 weken later een brief met een betalingsherinnering van 147€ ! Ik ben dit bedrag zelf ontnomen van mijn rekening door Touring en nu durven zij mij dit toe te sturen! Ik heb terug 2 mails gestuurd maar krijg geen antwoord..


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform