Terug

Domiciliering van electrabel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Engie

03/08/2023

Beste, wij hebben een domicieliering van de rekeningen van Electrabel elke maand, mijn man werkt bij enige-Electrabel en hij kreeg vanmorgen een mail dat er op 7/08 1156,02€ van de rekening zou gaan omdat de maanden maart, april, mei , juni en juli niet zouden betaald zijn terwijl het elke maand van zijn rekening zou moeten af gaan. Ben naar de bank geweest, daar was alles in orde, en daar zeiden ze ons als Electrabel dat niet aanbied elke maand dat dit bedrag van de rekening moet gaan dan gebeurd dit niet. Dan heb ik naar Electrabel gebeld na meer dan een half uur muziek gehad te hebben en daar hebben ze gisteren gezien dat ze dit vergeten zijn aan te bieden aan de bank en nu ineens moet ge maar 1156,02€ op hoesten door een fout van hun, hoe komt het dat dit maandelijks nergens bij gehouden word ??? Ik was razend , sorry maar kan ik hier iets aan doen aub ?

Berichten (2)

Engie

Naar: A. C.

07/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

Engie

Naar: A. C.

07/08/2023

Beste mevrouw, Beste heer,Test-Aankoop heeft ons uw klacht bezorgd.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk om zo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Test-Achats nous a bien transmis la plainte que vous lui aviez adressée.Nous vous remercions pour votre démarche. En effet, nous accordons une attention toute particulière aux problèmes rencontrés par nos clients. Ce sont des informations précieuses qui nous permettent d'améliorer la qualité de notre service.Nous mettons tout en Å“uvre pour vous apporter une solution adéquate le plus rapidement possible.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail. Pour toutes vos questions nous vous invitons à contacter nos services via notre site www.engie.be ou via votre espace client.Sincères salutations,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform