Terug

Domicilie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Proximus

28/11/2018

Ik kom tot de vaststelling dat mijn zoon die onder bewindvoering staat een abonnement heeft kunnen afsluiten bij Proximus en daar boven op ook nog eens een domiciliering heeft kunnen openen op mijn rek nr. Ik heb hier nooit een goedkeuring voor gegeven en vraag me ook ernstig af of er wel controle op wordt uitgevoerd. Dit kan en mag absoluut niet. Ik draai voor rek op. Hij had nooit een contract mogen kunnen afsluiten en zeer zeker nooit een domiciliering via mijn rek mogen krijgen. Op deze manier kan om het eender wie zo maar met een rek van om het even wie een contract afsluiten en een domiciliering openen op om het even wie zijn rek. Schandalig.

Berichten (4)

A. C.

Naar: Proximus

29/11/2018

Dit nog ter info

Proximus

Naar: A. C.

03/12/2018

Dag mevrouw ,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Indien u mij een nummer doorgeeft, waarop ik u tijdens de kantooruren kan bereiken, dan neem ik zo snel mogelijk telefonisch contact met u op voor het antwoord op uw vraag. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerdProximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192948930869]

Proximus

Naar: A. C.

03/12/2018

Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,MarianneHet Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOf bel ons gratis op 0800 22 800Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.This e-mail cannot be used for other purposes than Proximus business use. See more on s:www.proximus.be/maildisclaimer

Proximus

Naar: A. C.

18/03/2019

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven via de bewindvoerder.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,AntonellaHet Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192952707489]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform