Terug

domiciliëring

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: Celside Insurance

25/04/2023

Beste op 19/4/2023 werd via domiciliering 69.99€ van mijn rekening gehaald (ref : IP974367106, mandaat VDB199273), op 24/4/2023 werd nogmaals 69.99€ afgehaald via domiciliering (ref : IP986962206, mandaat VDB199273), vandaag 25/04/2023 werd nogmaals +/- 24,00€ afgehaald via domiciliering. Na nazicht is gebleken dat dit reeds op regelmatige tijdstippen gebeurd tot zover we nu nagekeken hebben vanaf 28/4/2021 (dit zullen we nog verder nakijken). Telefonisch zijn jullie niet bereikbaar tijdens de door u opgegeven uren (9 uur tot 19 uur), via mail krijg je enkel een standaardmail terug en wordt er zelfs nog niet geantwoord in de juiste taal. Bij deze had ik graag van u een ondertekend contract ontvangen waarin er toestemming gegeven wordt voor deze domicilieringen met duidelijke vermelding over wat dit juist gaat en een onmiddellijke stopzetting van deze domicilieringen vanaf vandaag 24/04/2023, zoals reeds in mijn email van 24/4/2023 aangegeven.

Berichten (1)

Celside Insurance

Naar: S. D.

25/04/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform