Terug

Domiciliëring zonder toestemming

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. P.

Naar: Celside Insurance

15/10/2023

In 2018 heb ik voor mijn zoon een tablet gekocht bij Vanden Borre en hebbenze mij een verzekering aangeraden doe het eerste jaar gratis was. En daarnazou ik bericht krijgen of ik dit nog wou en dan kon ik deze annuleren. ik hebdeze berichtgeving nooit gekregen. Maar op 27/10/2021 heeft SFAM eendomiciliëring laten starten bij ING zodat er maandelijks voor 15,99 euro vanmijn rekening ging. Ondertussen nemen ze al meermaals per maand geld vanmijn rekening en zelf tot 69,99 euro. Dit allemaal zonder vraag oftoestemming. Ik heb nu een aangetekende brief naar SFAM laten sturen omdit onmidelijk te stoppen. Ik heb ook de domiciliëring laten blokkeren via debank. En heb de lopende domiciliëring van de laatste 8 weken al kunnenterug vorderen. Ik heb ook contact opgenomen met de bank om het overigegeld terug te krijgen, maar daar konden ze mij niet mee helpen. Ik heb ookeen aangifte gedaan bij de politie


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform