Terug

Domiciliëring schuift iedere maand een paar dagen naar voor. Ipv de 25ste zit ik nu al op de 5de

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Basic-Fit

05/06/2023

Beste, Ik heb een abonnement afgesloten 25 oktober 2022. November moest dan niet betaald worden omdat we 1 maand gratis kregen. Dus december 24ste afgegaan. Iedere maand houden ze het vroeger en vroeger af. Nu zit ik al op de 5de juni. En volgende keer waarschijnlijk op 25 juni! Dan hebben ze hun gratis maand gerecupereerd. Ik geraak nergens bij iemand aan de lijn. Ik kan geen contact hoe dan ook met hun krijgen. Het is een echte schande bij hun. En ik ben blijkbaar niet de enigsteIk wil dat de domiciliëring datum terug op de 25ste gezet wordt en opzeg doen zodat ik van die oplichters af ben maar ik krijg nergens antwoord. Ik ben ten einde raadMvg Alexandra

Berichten (3)

Basic-Fit

Naar: A. C.

05/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: Basic-Fit

01/07/2023

Nu ook nog 2x maand lidgeld betalen????Ik vind dit echt niet meer kunnen! Ik ben seffes 15 keer op 1 jaar aan het betalen terwijl er ook nog 1 maand gratis is ! Dit kan echt niet meer. Ik heb mijn domiciliëring stop gezet en zal zelf iedere 24ste vd maand betalen tot mijn jaar om is . Maar ik vind NERGENS een rekeningnummer terug. Dit is toch echt wel heel louche hoe jullie werken. Geen telefoonnummer waar je op terecht kan, nergens een rekeningnummer te vinden, nergens kan je op een deftige manier communiceren met iemand. Ik snap het niet goed. Wat hebben jullie te verbergen?

Basic-Fit

Naar: A. C.

01/07/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform