Beste,Ik regel alles voor mijn tante.In februari bel ze naar mij. Ze hed net haar factuur ontvangen, dat de volgende dag betaald moet worden. Ik regel dit via haar telenetaccount. Ze vraag aan mij op terug een domiciliëring te hebben.Ik bel met telenet op 21/2. De persoon aan de lijn ging dit regelen. We wachten tot de volgende factuur.Domiciliëring was bij de volgende factuur. Resultaat het was niet inorde. Mijn tante kreeg weer een gewone factuur, met weer 1dag te tijd om het te betalen. Dus ik belde terug naar telenet op 19/3, antwoord we gaan dit terug inordr brengen. Paar dagen later nog steeds niet inorde. Meermaals (21/3 & 28/3terug gebeld, steeds hetzelfde verhaal. Ik moest enkele dagen afwachten. Ik ging zo gezegd een telefoon of sms ontvangen met stand van zaken. Niet gebeurd.Op 2/4 nog steeds niet inorde, ze gingen het probleem melden bij de achterliggende dienst?? Ik krijg een dossiernummer.(s-24760752). Ik moest een weekje afwachten. Ze gingen met weeral eens opbellen. (Ik vraag met af in welk jaar??)Op 9/4 heb ik contact opgenomen met telenet via Whatsapp, het probleem is nog niet opgelost. Het word telkens terug aangevraagd? Nog een keer contact gehad via Whatsapp op 16/04. Antwoord gekregen op 17/4 in de late middag nadat ik contact met de klantendienst. Op 17/4, 2x gebeld waarvan er iemand aan de telefoon begrip had, deze dame heeft belooft om mij op vrijdag 19/4 terugZe heeft met gebeld op vrijdag 19/4. Het probleem is nog niet opgelos het. Ze ging het probleem doorsturen naar de achterliggende dienst. Dossiernummer: S-25296979Ik kijk geregeld op het account van mijn tante of het inorde is, maar hopeloos. Ik heb elke keer dat ik belde of via whatsapp alle gegevens + bankrekening gecontroleerd samen de medewerker. Hoeveel keer moet ik met Telenet contract opnemen vooraleer dit probleem opgelost geraakt? Is dit zo moeilijk?