Begin september 2018 kocht ik een tablet bij Vandenborre, hierbij werd er een verzekering afgesloten bij verzekeringsmaatschappij SFAM tegen breuk, diefstal,verlies...ter waarde van 6,99 Euro per maand. Het bedrag werd maandelijks van mijn bankrekening afgehouden via domiciliering. Toen ik vorige week, op het VTM-nieuws, hoorde dat een jongedame opgelicht was door SFAM door middel van onterechte domicilieringen, heb ik mijn rekeninguittreksels nagekeken. Tot mijn grote ontstentenis werd mij een zelfde lot toebedeeld. Zonder mijn akkoord en zonder enige berichtgeving werden er in de periode van 19/04/23 tot en met 01/05/23 vijf afhoudingen verricht, zijnde 3x69,99 Euro en 2x15,99 Euro allemaal via domiciliering. Op de geplande uitgaven stonden er nog 4 afhoudingen van 2x69,99 Euro en 2x15,99 Euro vermeld.Ik heb onmiddellijk contact opgenomen met mijn bank en al mijn geplande en toekomstige domicilieringen ten gunste van SFAM werden geblokkeerd. Ik heb tevens de terugbetalingen aangevraagd van de onterecht afhoudingen en ik heb die direct terug ontvangen.Er is nog iets dat mij achteraf opgevallen is. Tijdens de periode van 07/09/18 tot en met 11/04/23 gebeurden de domicilieringen ten gunste van SFAM via een Belgisch banknummer. Vanaf 19/04/23 werd er gebruik gemaakt van 2 domicilieringen met verschillende Franse banknummers. Resultaat : domicilieringen ten gunste van SFAM geblokkeerd, gevraagde terugbetalingen terug gekregen, aangetekende zending naar SFAM voor opzegging van contract.Tot op heden nog geen reactie gekregen van SFAM