Terug

Domciliëring na stopzetten abonnement

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Annulering

Klacht

D. B.

Naar: Basic-Fit

24/09/2024

Beste, op 12/9/24 heb ik het lidmaatschap van mijn dochter geannuleerd. Zij had een abonnement dat maandelijks opzegbaar was. Op de website staat als einddatum 10/10/24 aangeduid. Echter zien we dat er op 24/09/24 toch nog een bedrag van € 22.85 van onze rekening is gegaan. Met als mededeling 24-09-24 / 21-10-24. Aangezien wij het abonnement stopgezet hadden op 12/9/24 wensen wij geen nieuwe periode te starten tot 21/10/24. De opzegtermijn van 30 dagen die u handig verstopt heeft op uw website, werd niet vermeld bij inschrijving. Daar staat enkel dat het abonnement maandelijks opzegbaar is en wordt er niet gesproken van een termijn van 30 dagen (die trouwens langer is dan de termijn van het abonnement: 4weken of 28 dagen). Daarom graag terugstorten van het bedrag van 22.85 euro. met vriendelijke groeten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform