Een paar maand terug stuurde ik reeds een mail over ons 2e dolce gusto apparaat in 3 jaar tijd (het vorige was stuk na 2,5 jaar). Het probleem is steevast hetzelfde: er komt geen koffie meer uit het apparaat. Er werd me toen aangeraden het pinnetje met azijn te gebruiken, dat men standaard meelevert met het toestel omdat men heel goed op de hoogte is van het bestaan van het probleem. In tussentijd (nu het toestel 8 maand is), hebben wij dit reeds een 10-tal keer moeten doen. Dit is niet alleen heel vervelend maar ook nog eens hoogst abnormaal voor een nieuw toestel dat blijkbaar niet aan de nodige kwaliteitseisen voldoet.S'ochtends als men moet gaan werken en een koffie wenst te drinken, dan wil men niet voor de 10e keer in 8 maand geconfronteerd worden met een apparaat dat dienst weigert en waar niets uitkomt. De truc met het slappe pinnetje werkt overigens ook niet naar behoren, want als je te hard duwt, wordt het krom.Omdat het duidelijk is dat dit apparaat verschillende defecten vertoont binnen de garantieperiode, waarvan de eerste werden gemeld binnen de 6 maand na aankoop, waardoor volgens de geldende wetgeving vermoedt wordt dat het gebrek bestaat vanaf de levering, wens ik graag te weten te komen welke oplossing men voorstelt.