Beste, op 23/05/2020 koct ik een TCL tv aan is de hypermarkt carrefour.4 maanden later kregen we problemen met de tv zoals: kleurveranderingen en een streep onderaan in het scherm.Dus belde ik met de klantendienst zodat onze tv hersteld zou kunnen worden... hier begonnen alle problemen.Een technieker kwam onze tv thuis ophalen, ik vroeg hem hoelang we de tv zouden kwijt zijn waarop hij antwoorde dat we op een tiental dagen mogen rekenen. toen vertelde ik hem dat ik bewijsmateriaal op video heb waarop de defecten te zien zijn, dus vroeg ik hem of ik die moet doorsturen als bewijs. Dit was niet nodig zei hij.Na 13 dagen belde de firma van de hersteldiensten mij op omdat ze blijkbaar hadden vernomen via via dat er bewijsmateriaal is op video van de defecten en ze die nodig hadden.de vrouw aan de lijn vroeg mijn e-mail adres, die gaf ik door en heeft zij nog eens gespeld voor de zekerheid dat het juist is. ze vertelde me dat ze mij meteen na ons telefoontje een e-mail ging sturen zodat ik de video's kan doorsturen in een antwoord op de mail.ik heb nooit een e-mail ontvangen.2 weken later kreeg ik een link via sms waar ik de video's kon uploaden, dus heb ik dat gedaan.na 9 maal bellen met de klantendienst van Carrefour is er nog steeds geen nieuws! ze houden me aan het lijntje en vertellen niet hoe het nu met de tv staat. Zogezegd weten ze zelf ook van niets. ik heb ze gevraagd mij op de hoogte te houden maar dat doen ze niet.5 maal hebben ze me beloofd om mij terug te bellen over een uur in de namiddag maandag zal ik u contacteren meneer ...geen enkele keer hebben ze me terug gecontacteerd en heb ik zelf moeten bellen naar hun. vorige week dinsdag 20/10 hebben ze me beloofd dat ik deze week mijn tv terug in huis zou hebben, het is nu donderdagavond 29/10, ik heb ze daarnet gecontacteerd en ze vertelden me dat ze nog niets weten en er een onderdeel voor de tv is besteld. ik zit nu al een maand en een week zonder tv. zeer ontevreden klant hier!