aankoop nieuwe bril op 9 mei 2022: mijn moeder (Boechout) die niet goed te been is en geen auto rijdt, vraagt mij (Inge Van Camp, dochter wonende te Zoersel)om met haar naar Hans Anders Mortsel te rijden. Geen probleem, vriendelijk personeel, behulpzaam. 2 weken later melding dat bril klaar is om af te halen, moeder maakt afspraak omdat ze niet lang kan blijven rechtstaan, dus terug van Zoersel via Boechout naar Mortsel om dan tot de vaststelling te komen dat winkel gesloten is. Bellen naar winkel (wordt niet opgenomen), dan naar 078nummer waar verteld wordt dat winkel uitzonderlijk gesloten is wegens ziekte personeel en er was slechts 1 winkelbediende ingepland. Alle begrip voor, maar als er een afspraak geregistreerd staat is het minste dat je kan doen de mensen verwittigen, dit kan toch niet moeilijk zijn in huidige tijd, dit had mij een rit gespaard. Op vraag wanneer winkel terug openging kon men niet antwoorden (op de korte tijd dat wij daar voor de deur stonden zijn er zeker 5 mensen aangekomen die allemaal rechtsomkeer gemaakt hebben), wel zeiden ze dat we dan maar eerst moeten bellen vooraleer we ons naar de winkel begeven! Dit hebben we gedaan, maar telefoon werd niet opgenomen (omdat er maar 1 personeelslid in de winkel staat en het te druk was om de telefoon op te nemen). Uiteindelijk zijn we na veel omwegen wel aan de bril geraakt, persoon die werkte in de winkel vertelde ons dat ze in haar opzegperiode zat en dat het werken bij Hans Anders verre van aangenaam was! De papieren ivm mutualiteit gingen ons bezorgd worden!!! Nu een bijna een half jaar later en verschillende telefoontjes en mails later hebben wij de papieren nog steeds niet ontvangen. Het hoofdkantoor krijgt (na onze klacht) ook geen telefonisch contact met het filiaal in Mortsel. Met andere woorden triestig! Ik heb ondertussen meerder klachten ingediend bij hoofdkantoor waar gezegd wordt dat manager van de regio mee in kopie staat en dat die verplicht is om binnen de 5 (werk?)dagen te reageren, nog steeds geen reactie, wel een sorrykaartje maar daar hebben we de paieren van mijn moeder nog niet mee in ons bezit. Laatste klacht is van zaterdag 20 augustus. Ben maandag nog speciaal langs de winkel gereden in Mortsel, daar stond weer een vervanging die de papieren ook niet vond. Heeft wel mijn GSMnummer genoteerd met belofte mij te contacteren, weer niets... ik weet niet wat we nog meer kunnen doen maar heeft ons al veel tijd en energie gekost!