Terug

Document moeten tekenen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. D.

Naar: Aqua Service

28/01/2017

Wij zijn op 27-01-2017 naar de bouwrennovatie te Hasselt geweest.Wij gingen ons informeren ivm een waterontkalker.Wij gingen eens horen bij Qua service systems over welk soort apparaat, de kostprijs, etc...Plots maakt Dhr. Bruno Duvillier een document op die op een zeer opdringerige manier onder onze neus werd geduwd en wij zo goed als verplicht waren deze te ondertekenen.Wij hebben 's avonds deze nog eens degelijk nagekeken en hebben opgemerkt dat dit een effectieve bestelbon was.Wij hebben Dhr Duvillier meteen een e-mail gestuurd om meteen te melden dat wij absoluut geen overeenkomst wilden hebben en deze ook ongedaan willen maken.Dhr Duvillier zijn reactie op onze e-mail is niet voor woorden vatbaar.Onvriendelijk, spottend, vrouwonvriendelijk, arrogant.Telt deze e-mail als annulatie of zijn wij genoodzaakt een aangetekend sturen te schrijven naar deze firma?

Berichten (1)

Aqua Service

Naar: I. D.

31/01/2017

BesteOm in regel te zijn met alles moet de klant dit aangetekend annuleren.mvgNatania LivijnsAqua Service SystemsDoenaertstraat 4, 8510 MarkeTel:056 24 94 97www.aqua-service.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform