Zie hieronder de volgende punten waarover wij klachten hebben:1)De kamer was vuil Het stonk in de kamerPlekken op de lakensZonnecrème onder de kasten van vorige gastenKauwgum op de muur van de doucheDit hebben wij onmiddellijk gemeld aan de receptieHierdoor kwamen ze nog eens extra kuisen maar kauwgum, lakens en zonnecreme waren nog steeds aanwezig, geur was tijdelijk beter, kwam later echter terugWe hebben daar 2 nachten moeten overnachten waardoor de dochter niet beneden wou slapen en de eerste nacht bij ons in het bed boven lag en 2e nacht in de zetel2)Mijn vrouw is diabetes patiënt, we hebben dit verschillende malen aan guest relatiions gezegd, er werd niet voor ondernomenVerschillende keren kregen we gewone cola ondanks dat we heel duidelijk vroegen om cola zero (zonder suiker dus), dat leidt tot te hoge suikerspiegel en kan dus gevaarlijk zijnDe vrijdag was er Turkse avond en vonden we echt niets aangezien ik op regelmatige tijdstippen moet eten door de ziekteWe gingen dat gaan overleggen met guest relations en daar kregen we te horen dat we konden bestellen wat we wilden en dat hij dat zou vragen aan de chefWe vroegen dus 2x lasagne en 1 x kipfilet dat kon blijkbaar niet, waarop we op pure onmacht om 20u30 de roomservice belden omdat we het wel op deze kaart zagen staanWe namen dat telefonisch op met Hassen en iemand van TUI op het noodnummer 059 77 01 01, Hassen zei ons dat guest relations dat met het management zou overleggen (zie screenshot)Bij vertrek hadden we 20’ om uit te checken en vroegen waar naar de rekening van de room service en ze zeiden dat ze van niets wisten en zeiden ook dat Hassen dat niet met hen besproken zou hebbenWe moesten uiteindelijk vertrekken naar de transfer bus en daar kreeg de chauffeur telefoon vanuit het hotel dat we eerst moesten betalen bij de luchthaven of hij anders onze valiezen niet mocht uithalen en dat het hotel de politie zou sturenWij hebben dan maar cash gezocht en afgehaald in het luchthaven gebouw en betaald aan de chauffeur.Dus de roomservice werd hiermee betaald terwijl het door 2 personen van TUI anders gezegd was en dat dat duidelijk door overmacht was op vrijdagavond3)Toegekomen op de luchthaven zouden wij om 12:15 opstijgen, echter werd ons meegedeeld dat we meer dan 40’ zouden moeten wachten en blijven zitten in het vliegtuigAangezien dat dus over de middag is, lijkt het mij nogal logisch dat wij honger hadden en zoals eerder vermeld, moet ik op regelmatige tijdstippen eten (diabetici) de steward kwamen daardoor ook veel later en met de boodschap dat alles bijna uitverkocht was, waardoor wij het overgebleven broodje moesten delen. Landing was pas rond 16:154)De communicatie in het hotel tussen de verschillende diensten is duidelijk niet goed verlopenGuest relations zei dat we gewoon ons kamernummer moesten vermelden en dat het personeel daarmee voldoende zou wetenToen we dit deden zei de mevrouw van “neen ik moet uw kamernummer niet, gewoon wat je wil drinken”Op de zondag kreeg ik te horen dat er normaal een formulier zou moeten zijn waarop ik moest vermelden dat ik diabeet ben. Niemand zei ons daar iets over, ook niet als we al gingen klagen voor de cola zero, waardoor wij dus niet van het formulier af wistenDe reis viel enorm tegen door al deze punten, nochtans gingen wij ervan uit door de hoge scores dat de wel een 5* waard zou zijn, ons leek het wel meer een 3*Ik ben nog steeds aan het recupereren om alles weer op z’n plooi te krijgen met mijn lichaamWij eisen hiervoor een gepaste compensatie voor alle bovenvermelde issues.