Terug

diverse problemen met levering en montage keuken

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. M.

Naar: IXINA BELGIUM

01/01/0001

- leveringproblemen: Docks leverde niet uit, plaatser is keuken gaan afhalen, levering was echter deel- Montage sanitair was volledig fout, water stroomde door de keuken, hiervan werd klacht aangemaakt bij Ixina- Montage van dampkap: dampkap werd schuin geplaatst, bij tweede montage lijkt ze nu recht te zitten- bij plaatsing steen stelt granitier vast dat de aansluiting met het gasvuur lekt, terwijl wij dit reeds 2 weken gebruikten- delen kasten beschadigd bij levering, hiervoor werden wel nieuwe besteld- door een rekenfout bij Ixina dienen wij ook nog eens 350 euro extra te betalen voor de steen (witte composite) of anders dienden we zelf ergens een steen te bestellen- plaatser wil gas niet opnieuw aansluiten, want hij zegt dat het de taak is van de granitier- bij de 4de passage van de plaatser laat hij de keuken opnieuw onafgewerkt aan, bruine randen zijn zichtbaar in een spierwitte keuken, afschuwelijk

Berichten (5)

IXINA BELGIUM

Naar: B. M.

01/06/2017

DATA NOT AVAILABLE

IXINA BELGIUM

Naar: B. M.

17/06/2017

DATA NOT AVAILABLE

IXINA BELGIUM

Naar: B. M.

19/06/2017

Beste SamirAls dit de "uitsparing" betreft ... ja, dan kunnen wij ons enkel de vraag stellen wat dergelijke constructie uithaalt, maar bon, we zullen wel weer te veeleisend zijn of zo... We hebben echter 2 normale uitsparingen in onze badkamer, netjes afgewerkt rond de inzaging die gemaakt wordt in de kast. We vragen ons wel af waarom de uitsparing niet gewoon rond de inzaging in de kast is gemaakt.Maar zoals het van a tot z fout is gelopen en overal een uitleg voor is, is hiervoor ook weer een uitleg e... Zoals er voor alles een uitleg was. Het was over 3 weken nog onmogelijk om de afwerking van de kasten in wit af te werken...Wanneer wordt het document opgemaakt van "oplevering" van de keuken zoals vermeld in jullie voorwaarden?Met vriendelijke groeten,Nele Van ImpeT.: 09/348.84.87GSM: 0494/930.424www.era.be/dauweFind us on FACEBOOK

IXINA BELGIUM

Naar: B. M.

06/07/2017

Beste SamirIk zal het invullen en u terug sturen. Maar ik teken pas NA dat de plaatser getekend heeft...Je mag iemand langs sturen voor de dampkap, want die hapert regelmatig. Ook verscheen er gisteren foutcode E1003 op de microgolfoven, deze ochtend werkte die dan weer, maar ik vermoed dat die foutcode er niet voor niks is opgekomen...Met de "uitsparing" of eerder, ijzeren hekje/staafje, in de kast...ja, sorry, maar daar kunnen wij ons niet in vinden hoor. Dat trekt op niks en het heeft ook geen enkel nut dat dat er staat. Met vriendelijke groeten,Nele Van ImpeT.: 09/348.84.87GSM: 0494/930.424www.era.be/dauweFind us on FACEBOOK

IXINA BELGIUM

Naar: B. M.

06/07/2017

Goedemorgen,De technische dienst van Bosch is op de hoogte gebracht en zal jullie hiervoor nog contacteren.Het metalen rekje dat oorspronkelijk niet geleverd was en op vraag van jullie alsnog is geplaatst dient louter als indicatie tot waar de schuif beladen mag worden.Jullie mogen dit gerust verwijderen maar graag toch rekening blijven houden met de beperkte opslagmogelijkheden.Met vriendelijke groeten,Samir Krayem    VerkoperIXINA NinoveBrakelsesteenweg 465 9400 NinoveTel 054 33 18 71 Fax 054 33 66 18www.ixina.be skrayem@ixina.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform